تکمیل پروژههای برق گتاب از مطالبات مهم مردم منطقه است
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – طی روز جاری ۲۰ فروردین در ادامه روند نظارت بر پروژههای توسعهای حوزه انرژی، دکتر فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس میرتبار فرماندار ویژه این شهرستان و مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان از ایستگاه ۶۳ کیلوولت در حال







