جهاد مهارتی در بحران؛ اقدامات آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در جنگ ۱۲ روزه

جهاد مهارتی در بحران؛ اقدامات آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در جنگ ۱۲ روزه

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – سید بهنام مهردل مدیرکل، با تشریح اقدامات انجام‌شده در دوران جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی رمضان، مجموعه فعالیت‌های این اداره کل را در حوزه پشتیبانی، توانمندسازی آموزشی و امدادرسانی مهارتی تشریح کرد. مهردل اعلام کرد: «در نخستین ساعات بحران، با همکاری مجمع خیرین آموزشهای فنی وحرفه‌ای

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز/ وضعیت تردد در سایر محورهای مازندران عادی است

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز/ وضعیت تردد در سایر محورهای مازندران عادی است

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – علی صادقی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان گفت: تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت دوطرفه در جریان است، اما در مسیر شمال به جنوب این محور ترافیک سنگین گزارش شده است. وی همچنین

تمدید صید ماهیان استخوانی در دریای خزر تا ۲۰ فروردین

تمدید صید ماهیان استخوانی در دریای خزر تا ۲۰ فروردین

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – حسین‌علی حبیبی در گفتگو با خبرنگاران از تمدید زمان صید ماهیان استخوانی از دریای خزر تا ۲۰ فروردین ماه جاری خبر داد. و اظهار کرد: این تصمیم پس از درخواست صیادان استان مبنی بر کاهش میزان صید اتخاذ شد و کمیته مدیریت صید شیلات ایران در ستاد

ضریب اشغال ۸۵ درصدی تخت‌های مازندران در ایام نوروز/بومگردی‌ها در صدر انتخاب مسافران

ضریب اشغال ۸۵ درصدی تخت‌های مازندران در ایام نوروز/بومگردی‌ها در صدر انتخاب مسافران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما در ساری، اظهار کرد: ارتباطات و پیوند با رسانه‌ها باید تقویت شود چرا که نقش موثری در انعکاس اخبار و عملکرد و نیز فرهنگ‌سازی دارند. وی افزود: امسال یک تغییر الگوی سفر داشتیم

معدوم‌سازی ۱۰ تن فرآورده غیربهداشتی در طرح نظارت بهداشتی نوروز و ماه رمضان

معدوم‌سازی ۱۰ تن فرآورده غیربهداشتی در طرح نظارت بهداشتی نوروز و ماه رمضان

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  –  حمزه آقاپور کاظمی، مدیرکل دامپزشکی استان مازندران در گزارشی به خبرنگاران از پایان موفقیت‌آمیز طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه رمضان و تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: هدف از این طرح تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی، حفاظت از سلامت مصرف‌کنندگان و نظارت دقیق بر فرآیند

سفر ۱۷ میلیون گردشگر نوروزی به مازندران ثبت شد

سفر ۱۷ میلیون گردشگر نوروزی به مازندران ثبت شد

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – مهدی یونسی رستمی روز شنبه در جلسه وبیناری ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر استان مازندران با تأکید بر آرامش مطلوب بازار در ایام نوروز، این وضعیت را حاصل تلاش مدیران، اعضای ستاد، فرمانداران و سایر مسئولان دانست. وی با اشاره به ورود بیش از ۱۷

تشکیل  ۱۸۷ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در مازندران

تشکیل ۱۸۷ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در مازندران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – سلیمان علیجان‌نژاد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، در گزارشی به خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۴ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ در سراسر استان با حضور بازرسان این اداره کل اجرا شد. وی افزود:

لزوم تسریع روند تکمیل پروژه‌ها و افزایش آمادگی شبکه پیش از اوج بار تابستان

لزوم تسریع روند تکمیل پروژه‌ها و افزایش آمادگی شبکه پیش از اوج بار تابستان

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – طی روز جاری شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵، مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در راستای پایش میدانی پروژه‌های زیربنایی و ارتقای آمادگی شبکه انتقال و فوق‌توزیع، از روند پیشرفت عملیات اجرایی ایستگاه‌های ۶۳ کیلوولت در شهرستان‌های آمل و بابل بازدید کرد. این بازدید با

میزبانی ۲ هزار نفر از خانواده‌های وزارت نیرو در فرح‌آباد ساری

میزبانی ۲ هزار نفر از خانواده‌های وزارت نیرو در فرح‌آباد ساری

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – هم‌زمان با تعطیلات نوروز و در شرایطی که کشور با پیامدهای ناشی از جنگ و آوارگی برخی خانواده‌ها مواجه است، شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان بار دیگر بر نقش اجتماعی خود تأکید کرد. به گفته دکتر هادی‌نژاد، مسئول امور رفاهی این شرکت، مجتمع رفاهی فرح‌آباد ساری

تغییرات جدید ساعات کاری ادارات و مدارس مازندران

تغییرات جدید ساعات کاری ادارات و مدارس مازندران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  –عیسی قاسمی طوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، در گفتگو با خبرنگاران از تغییرات جدید در ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: از تاریخ ۱۵ فروردین، ادارات دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰