شهردار مرکز استان به پویش ملی «سبا» پیوست
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری – صبح امروز یکشنبه، جلسهای با هدف بررسی و تسریع در اجرای پروژههای برقرسانی مرکز استان برگزار شد. این نشست با حضور سید حسناحمدی، شهردار ساری و سید کاظم حسینی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به منظور








