تأکید مدیرعامل برق منطقهای مازندران و گلستان بر مدیریت جهادی برای پایداری شبکه برق
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان – نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان با حضور مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت، معاونان و مدیران برگزار شد. در این نشست، برنامههای عملیاتی شرکت و راهکارهای آمادگی برای عبور








