انگیزش و اطلاعرسانی؛ راهبرد معاونت منابع انسانی برای افزایش بهرهوری / آمادگی صدور احکام کارگری پس از ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – در راستای اهداف عالیه شرکت و با تأکیدات موکد مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، مبنی بر اولویتبخشی به حوزه منابع انسانی و ارتقاء سطح رضایت و انگیزه کارکنان، معاونت منابع انسانی این شرکت گامهای مؤثری در جهت بهبود فرایندها و رفع چالشها برداشته است.