بازدید یک‌روزه مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان از پروژه‌های افزایش ظرفیت و ایستگاه‌های کلیدی

بازدید یک‌روزه مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان از پروژه‌های افزایش ظرفیت و ایستگاه‌های کلیدی

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  –مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، روز پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵، در سفری یک‌روزه از چندین ایستگاه و پروژه کلیدی برق در شهرستان‌های چالوس، رویان، آمل، محمودآباد و قائمشهر بازدید کرد و بر شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌ها جهت تأمین برق پایدار در فصل اوج مصرف تأکید