خاموشی کولر ادارات از ساعت ۱۲؛ جزئیات برنامه مدیریت مصرف برق در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران – جلسه شورای اداری استان مازندران با محوریت «مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۵ » و با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای عبور موفق از دوره اوج مصرف برگزار شد. این نشست با حضور استاندار مازندران، آیتالله








