شهردار مرکز استان به پویش ملی «سبا» پیوست

شهردار مرکز استان به پویش ملی «سبا» پیوست

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری – صبح امروز یک‌شنبه، جلسه‌ای با هدف بررسی و تسریع در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی مرکز استان برگزار شد. این نشست با حضور سید حسن‌احمدی، شهردار ساری و سید کاظم حسینی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به منظور

بازدید مدیرعامل شركت توزیع برق مازندران از پروژه‌های برق‌رسانی میاندورود

بازدید مدیرعامل شركت توزیع برق مازندران از پروژه‌های برق‌رسانی میاندورود

به گزارش تیتر شمال؛ مهندس حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با همراهی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود با حضور میدانی در شهر سورک از پروژه‌های توزیع برق این شهر بازدید کرد. گفتنی است در این بازدید که در راستای نشست های هماهنگی رفع مشکلات برق رسانی در حوزه شهری صورت پذیرفت. شایان ذکر اسن مهندس