در این جلسه، طرفین در خصوص پروژههای کلیدی برقرسانی از جمله تأیید و تکمیل زیرساختهای انرژی گفتگو کردند. در پایان این نشست، شهردار ساری به پویش طرح ملی «طرح ملی سبا» پیوست.
طرح ملی سبا با شعار «سرفراز بمانی ایران» یکی از مگاپروژههای راهبردی صنعت برق کشور است که با همکاری شرکت توانیر و نهادهایی همچون وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداریها با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی و ارتقای سواد انرژی در جامعه اجرا میشود.
در این طرح، دانشآموزان بهویژه در مقاطع ابتدایی به عنوان سفیران بهینهسازی انرژی آموزش میبینند تا مفاهیم مدیریت صحیح مصرف برق را از مدرسه به محیط خانواده منتقل کنند. همچنین با توجه به نقش مهم خانواده در الگوی مصرف، بانوان به عنوان محور مدیریت انرژی در خانه مورد توجه ویژه این برنامه قرار گرفتهاند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰