کد خبر : 35464
تاریخ انتشار :یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵
-

تقویت زیرساخت‌های انرژی در ساری؛

شهردار مرکز استان به پویش ملی «سبا» پیوست

شهردار مرکز استان به پویش ملی «سبا» پیوست
شهردار ساری و مدیرعامل توزیع برق مازندران در نشستی مشترک، ضمن بررسی پروژه‌های برق‌رسانی مرکز استان، بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند؛ در این جلسه شهردار ساری رسماً به پویش فرهنگ‌سازی مصرف انرژی «طرح ملی سبا» طرح ملی سبا پیوست.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری – صبح امروز یک‌شنبه، جلسه‌ای با هدف بررسی و تسریع در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی مرکز استان برگزار شد. این نشست با حضور سید حسن‌احمدی، شهردار ساری و سید کاظم حسینی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان تشکیل شد.

در این جلسه، طرفین در خصوص پروژه‌های کلیدی برق‌رسانی از جمله تأیید و تکمیل زیرساخت‌های انرژی گفتگو کردند. در پایان این نشست، شهردار ساری به پویش طرح ملی «طرح ملی سبا» پیوست.

طرح ملی سبا با شعار «سرفراز بمانی ایران» یکی از مگاپروژه‌های راهبردی صنعت برق کشور است که با همکاری شرکت توانیر و نهادهایی همچون وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری‌ها با هدف فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی و ارتقای سواد انرژی در جامعه اجرا می‌شود. ‌

در این طرح، دانش‌آموزان به‌ویژه در مقاطع ابتدایی به عنوان سفیران بهینه‌سازی انرژی آموزش می‌بینند تا مفاهیم مدیریت صحیح مصرف برق را از مدرسه به محیط خانواده منتقل کنند. همچنین با توجه به نقش مهم خانواده در الگوی مصرف، بانوان به عنوان محور مدیریت انرژی در خانه مورد توجه ویژه این برنامه قرار گرفته‌اند.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.