کد خبر : 35045
تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵
-

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری مازندران به‌مناسبت روز ملی شوراها

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری مازندران به‌مناسبت روز ملی شوراها
محسن رضایی،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها تبریک گفت.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – محسن رضایی،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه‌تعالی

«وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ»

دهه پربرکت کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی بن موسی‌الرضا(ع)، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همچنین نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملی شوراها، یادآور نقش ارزنده و جایگاه مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا در تحقق مشارکت مردمی، توسعه مدیریت شهری و پیشبرد امور محلی است. بی‌تردید شوراهای اسلامی با بهره‌گیری از خرد جمعی و تعامل سازنده با مدیران شهری، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات شهری و تحقق مطالبات شهروندان ایفا می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این مناسبت فرخنده، روز شوراها را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تبریک عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف قدردانی می‌نمایم. امید است در سایه الطاف الهی و با تاسی به سیره نورانی امام رضا(ع)، شاهد توفیقات روزافزون در مسیر توسعه و آبادانی شهرها و روستاها باشیم.

 

محسن رضایی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.