پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری مازندران بهمناسبت روز ملی شوراها

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – محسن رضایی،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسمهتعالی
«وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ»
دهه پربرکت کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی بن موسیالرضا(ع)، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
همچنین نهم اردیبهشتماه، روز ملی شوراها، یادآور نقش ارزنده و جایگاه مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا در تحقق مشارکت مردمی، توسعه مدیریت شهری و پیشبرد امور محلی است. بیتردید شوراهای اسلامی با بهرهگیری از خرد جمعی و تعامل سازنده با مدیران شهری، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات شهری و تحقق مطالبات شهروندان ایفا مینمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این مناسبت فرخنده، روز شوراها را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تبریک عرض نموده و از تلاشها و خدمات ارزشمند آنان در مسیر خدمترسانی به مردم شریف قدردانی مینمایم. امید است در سایه الطاف الهی و با تاسی به سیره نورانی امام رضا(ع)، شاهد توفیقات روزافزون در مسیر توسعه و آبادانی شهرها و روستاها باشیم.

محسن رضایی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران
انتهای خبر/
برچسب ها :پیام تبریک ، روز ملی شوراها ، مدیرعامل سازمان همیاری مازندران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰