کد خبر : 10956
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
132 views

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

تشکیل حدود ۴ هزار پرونده گران‌فروشی در مازندران

تشکیل حدود ۴ هزار پرونده گران‌فروشی در مازندران
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل ۱۱ هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف صنفی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۸۵۲ مورد از این پرونده‌ها مربوط به گران‌فروشی بوده است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسن صبوری‌دیلمی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف صنفی و خدماتی از ابتدای امسال تا پایان بهمن در استان تشکیل شده که ۳ هزار و ۸۵۲ مورد آن پرونده گرانفروشی بوده است.

صبوری‌دیلمی افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده با عنوان تخلف گرانفروشی ۷۷۳ میلیارد ریال بوده که جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به برخورد قانونی بازرسان این اداره کل با هر گونه گرانفروشی و تخلف صنفی، گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه امسال تا سوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در استان اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.