با حضور مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر صورت گرفت؛
انتصاب سرپرست نمایندگی هسته گزینش توانیر در شرکت برق منطقهای مازندران

سرپرست جدید نمایندگی هسته گزینش توانیر در شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان معرفی و منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ در آیینی با حضور مهندس هادی نوری مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر، دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، معاونین و جمعی از کارکنان، سید عبدالله نورانی به عنوان سرپرست نمایندگی هسته گزینش توانیر در این شرکت منصوب شد.
این مراسم در ساختمان ستادی شرکت برگزار گردید و طی آن بر اهمیت فرآیندهای گزینش و ارتقای منابع انسانی مطابق با سیاستهای کلان شرکت توانیر تأکید شد.

برچسب ها :انتصاب ، سرپرست نمایندگی هسته گزینش توانیر ، سید عبدالله نورانی ، شرکت برق منطقهای مازندران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰