پیام مدیرعامل همیاری مازندران به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – محسن رضایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه پرتلاش کارگری استان تبریک گفت و از نقش مؤثر نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی قدردانی کرد.

محسن رضایی در این پیام با تأکید بر جایگاه ارزشمند کار و کارگر در مسیر توسعه و پیشرفت، اظهار داشت:
بسمهتعالی
روز جهانی کارگر، یادآور جایگاه رفیع نیروی انسانی متعهد و پرتلاش در مسیر توسعه، پیشرفت و تحقق اهداف سازمانی است. بیتردید، همکاران گرامی نقش اساسی و تعیینکنندهای در پویایی و اثربخشی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران ایفا مینمایند.
تلاشهای مستمر، مسئولیتپذیری و تعهد حرفهای همکاران محترم، پشتوانهای ارزشمند برای ارتقای عملکرد سازمان و ارائه خدمات مطلوب به مجموعه شهرداریها و شهروندان شریف استان بهشمار میآید. بدینوسیله، ضمن گرامیداشت این روز، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی همکاران ارجمند تبریک عرض نموده و از خدمات صادقانه ایشان صمیمانه قدردانی مینمایم.
اینجانب ضمن بزرگداشت مقام کار و کارگر، از درگاه خداوند متعال، سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی همه عزیزان را مسئلت مینمایم.
محسن رضایی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران
برچسب ها :پیام مدیرعامل همیاری مازندران ، روز جهانی کارگر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰