کد خبر : 35043
تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
-

پیام مدیرعامل همیاری مازندران به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام مدیرعامل همیاری مازندران به مناسبت روز جهانی کارگر
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه پرتلاش کارگری استان تبریک گفت و از نقش مؤثر نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی قدردانی کرد.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – محسن رضایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه پرتلاش کارگری استان تبریک گفت و از نقش مؤثر نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی قدردانی کرد.

 

محسن رضایی در این پیام با تأکید بر جایگاه ارزشمند کار و کارگر در مسیر توسعه و پیشرفت، اظهار داشت:

بسمه‌تعالی

روز جهانی کارگر، یادآور جایگاه رفیع نیروی انسانی متعهد و پرتلاش در مسیر توسعه، پیشرفت و تحقق اهداف سازمانی است. بی‌تردید، همکاران گرامی نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای در پویایی و اثربخشی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران ایفا می‌نمایند.

تلاش‌های مستمر، مسئولیت‌پذیری و تعهد حرفه‌ای همکاران محترم، پشتوانه‌ای ارزشمند برای ارتقای عملکرد سازمان و ارائه خدمات مطلوب به مجموعه شهرداری‌ها و شهروندان شریف استان به‌شمار می‌آید. بدین‌وسیله، ضمن گرامی‌داشت این روز، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی همکاران ارجمند تبریک عرض نموده و از خدمات صادقانه ایشان صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

اینجانب ضمن بزرگداشت مقام کار و کارگر، از درگاه خداوند متعال، سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی همه عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

محسن رضایی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.