کد خبر : 8979
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
92 views

استاندار مازندران:

کنگره شهید طهرانی مقدم در مازندران برگزار می‌شود

کنگره شهید طهرانی مقدم در مازندران برگزار می‌شود
استاندار مازندران از برگزاری کنگره شهید طهرانی مقدم در مازندران خبر داد و گفت : نخبگان علمی دانشگاه‌ها را می بایست به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی که یکی از مهم ترین ارزش‌ها، مبارزه با رژیم صهیونسیتی است، هدایت کنیم. ‎


به گزارش تیترشمال؛ سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در دیدار با اعضای موسسه خیریه شهید طهرانی مقدم با عنوان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه و بهترین الگو و سبک زندگی هستند و اگر مسئولیتی پیدا کردیم به برکت وجود شهداست؛ اظهار کرد: این موسسه باید موجب انسجام جامعه نخبگانی استان گردد .
وی افزود: کنگره‌ای با نام شهید طهرانی مقدم با حضور نخبگان استان جهت ارائه مقالات علمی طی ماه‌های آینده در استان برگزار می‌گردد تا گامی هرچند کوچک در جهت معرفی روح بزرگ این شهید والامقام و ویژگی‌های علمی ایشان برداشته شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: تلاش بر آن است تا با نام و یاد شهید طهرانی مقدم کار فاخر و بزرگی برای هم افزایی و تعامل نخبگان در جهت توسعه استان صورت گیرد .

حسینی‌پور ادامه داد: این موسسه با توجه به اینکه در راستای خدمت رسانی و آبادانی فعالیت می‌کند می‌بایست تبدیل به پایگاه عظیم اجتماعی برای اجماع جوانان و نخبگان علمی استان شود؛ لذا نگاه ما این است در سطح مدارس و دبیرستان‌ها هم این موسسه هدف‌گذاری کند تا نخبگان استان بدین صورت مورد حمایت قرار گیرند.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شخصیتی شهید طهرانی مقدم، مواضع ضد اسرائیلی شان بود، چرا که به‌شدت نسبت به این رژیم کودک کش تنفر داشتند که بیانگر نگاه ارزشی این شهید والا مقام است.

استاندار مازندران عنوان کرد: این موسسه باید نگاه شهید طهرانی مقدم را دنبال نماید و جوانانی را تربیت کند که نگاه ضد اسرائیلی داشته باشند؛ نخبگان علمی دانشگاه‌ها را می‌بایست به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی که یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها، مبارزه با رژیم صهیونسیتی است هدایت کنیم.

حسینی‌پور تصریح کرد: همه ما باید در مسیری که شهدا ترسیم کردند و ادامه دهنده راه شهدا که چراغ هدایت انقلاب اسلامی هستند به مسیرمان استمرار ببخشیم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی که انقلاب اسلامی در بین ملت‌ها بزرگ شد، ضدیت جمهوری اسلامی با اسرائیل بود که این نگاه راهبردی در شهید حسن طهرانی مقدم وجود داشته است.

استاندار مازندران متذکر شد: در برابر ما همیشه قدرت نظامی با دشمنان بود که شهید طهرانی مقدم شرایط را تغییر داد که خیلی کار بزرگی کرد که این مهم می تواند برای جامعه نخبگانی استان به عنوان فراخوان و فرصتی جهت ارائه‌ی مقالات علمی و برگزاری کنگره شهید طهرانی مقدم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.