کد خبر : 10591
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۳۹
553 views

مدیر پروژه ساخت کارخانه روغن‌کشی در بندرامیرآباد:

ساخت نخستین کارخانه خوراک طیور بندر امیرآباد با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی

ساخت نخستین کارخانه خوراک طیور بندر امیرآباد با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی
مدیر پروژه ساخت کارخانه روغن‌کشی در بندرامیرآباد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری این پروژه هزار میلیارد تومان است؛ از پیشرفت ۶۲ درصدی این پروژه خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ علیرضا مزجردی مقدم مدیر پروژه شرکت گروه صنعتی دانه طلایی داریوش در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ما دومین تولیدکننده سویا انسانی در کشور هستیم؛ اظهار کرد: هم اکنون در حال ساخت نخستین کارخانه روغن‌کشی در بندرامیرآباد هستیم.

وی با اشاره به فعالیت این گروه صنعتی در حوزه خوراک دام و طیور، افزود: میزان سرمایه‌گذاری ما در این پروژه بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان است که تاکنون، 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گروه صنعتی دانه طلایی داریوش، خاطرنشان کرد: تا به اینجای کار نزدیک به 62 درصد پیشرفت فیزیکی کار حاصل شده است و امیدواریم تا پایان سال آینده این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

مزجردی مقدم، ادامه داد: این میزان پیشرفت، تلفیقی از تولید، ساخت و هزینه ریالی است که در دل خود، واردات ماشین‌آلات، کار عمرانی و هزینه‌کرد را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: خریداری ماشین‌آلات انجام شده است و حدود 30 درصد وارد شده است و مابقی ماشین آلات نیز از کشور هند در حال واردات هستیم.

مدیرپروژه شرکت گروه صنعتی دانه طلایی داریوش، گفت: با افتتاح و بهره‌برداری این کارخانه برای 1300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

مزجردی مقدم، تصریح کرد: مهم‌ترین چالش‌های پیش روی ما در احداث این کارخانه به انشعاب آب و برق باز می‌گردد که مهم‌ترین دغذغه حال حاضر ما است که بخشی از مشکلات انشعاب آب مرتفع شده است و در تلاش برای حل مشکل برق هستیم.

وی متذکر شد: اخیرا و طی بازدید رئیس کل دستگاه قضای مازندران از این پروژه، قول همکاری و رفع موانع موجود به ما داده شد و اعلام شد که دستگاه قضا در حمایت از تولیدکننده، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.