کد خبر : 11056
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
81 views

آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز ساری؛

نارضایتی نماینده ساری از روند کند اجرای پروژه زباله‌سوز تا اعلام واردات تجهیزات باقیمانده به شرط تامین اعتبار از سوی فرماندار

نارضایتی نماینده ساری از روند کند اجرای پروژه زباله‌سوز تا اعلام واردات تجهیزات باقیمانده به شرط تامین اعتبار از سوی فرماندار
وعده‌های متعدد برای اتمام کارخانه زباله سوز ساری همچنان به فرجامی خوش برای شهروندان مرکز مازندران منجر نشده است و بنظر می‌رسد آخرین وعده‌ها برای اتمام پروژه تا پایان امسال نیز فرجامی مشابه وعده‌های گذشته دارد!


به گزارش تیتر شمال؛ در جلسه پیگیری و بررسی روند تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری، مشکلات این نیروگاه مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور معاون عمرانی استاندار، نمایندگان ساری و میاندورود، سرپرست شهرداری ساری، بسیج سازندگی، نمایندگان شرکت TTS ، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین انجام شد.
علی بابایی کارنامی در این جلسه طی تماس تلفنی با برنامه و بودجه کشور، هماهنگی های لازم برای تخصیص اعتبار لازم را انجام داد و تاکید کرد: هیچ مانعی برای تامین مالی این پروژه وجود ندارد و هر مقدار منابع نیاز باشد ما پیگیری و تامین میکنیم.
روند تکمیل پروژه رضایت بخش نیست
نماینده ساری و میاندورود با ابراز نارضایتی از کندی در انجام پروژه افزود: متاسفانه سازوکار مناسبی برای تکمیل پروژه وجود ندارد و از معاون عمرانی استاندار سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه را خواستار شد.
همچنین مقرر شد طی هفته آینده جلسه ای در تهران با معاون وزیر جهت جمع بندی و رفع موانع برگزار شود.

حوزه کالبدی و فیزیکی پروژه رو به اتمام است/واردات تجهیزات باقیمانده به شرط تامین اعتبار

علی نوبخت فرماندار مرکز مازندران نیز درباره پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ساری، اظهار کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های مرکز استان نیروهای زباله‌سوز و پروژه ساری تاکام است که باید هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه کارها در ارتباط با نیروگاه زباله‌سوز ساری در حال انجام است، افزود: حوزه کالبدی و فیزیکی این پروژه رو به اتمام است و اگر شرایط اعتباری فراهم شود تنها نصب تجهیزات می‌ماند که برخی از این تجهیزات باید از کشور چین منتقل شود.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه مساله اعتباری پروژه درحال بررسی است تا کارخانه راه بیفتد، تصریح کرد: باید باتوجه به زمان‌بندی بحث اعتبار تزریق شود و هم اعتبار محقق شود.

نوبخت در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه ساری تاکام، بیان کرد: این پروژه شامل فاز یک و دو بوده که پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه بحث آسفالت ورودی تنگه لته که ترافیک سنگینی شاهد هستیم در دستور کار قرار دارد، گفت: گره دیگر محدوده گلورد است که در این زمینه هم اقداماتی درحال انجام است تا قبل از سال جدید بخشی از کار انجام شود تا  به کاهش بار ترافیکی کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.