کد خبر : 11083
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
186 views

۸ دانش‌آموز مدرسه قرق ساری پس از درمان سرپایی مرخص شدند

۸ دانش‌آموز مدرسه قرق ساری پس از درمان سرپایی مرخص شدند
رئیس بیمارستان امام(ره)ساری با اشاره به اعزام هشت دانش‌آموز مدرسه قرق ساری با علائم مسمومیت گفت: این دانش‌آموزان پس از درمان به طور سرپایی مرخص شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ برخی رسانه‌های معاند در پی اجرای پروژه برهم زدن امنیت روانی مردم، با انتشار خبری کذب مدعی مسمومیت دانش‌آموزان در مرکز مازندران شدند در صورتی که پرونده پزشکی و اذعان دانش‌آموزان بر خلاف ادعا واهی رسانه‌های ضد ایرانی است.

مسمومیت متعدد مدارس دخترانه در چند استان باعث نگرانی والدین دانش‌آموزان و مسؤولان آموزش و پرورش شده است، برخی از متخصصان از جمله کیانوش جهانپور سخنگوی سابق وزارت بهداشت گفته است؛ مسمومیت دختران دانش‌آموز اختلال هیستری جمعی یا نوعی بیماری اجتماعی انبوه است که در آن علائم بین افراد گسترش می‌یابد.

در شهر ساری نیز در شیفت عصر روز گذشته ۸ دانش‌آموز مدرسه قرق ساری از طریق اورژانس به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند،

سید خسرو قاسمپوری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری در این باره گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز قبل هشت دانش‌آموز از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و در معاینات تخصصی هیچ‌کدام علائم خاصی نداشته‌اند و به طور سرپایی پس از بررسی‌های تخصصی، مرخص شدند.

قاسمپوری با اشاره بر اینکه تعداد هشت دانش‌آموزش از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام‌ ساری منتقل شدند، افزود: شش دانش‌آموز، حدوداً پس از یک ساعت مراقبت‌و معاینات تخصصی از اورژانس بیمارستان مرخص شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، گفت: از تعداد ۸ دانش‌آموز هفت نفر مرخص شدند و یک نفر نیز به درخواست خانواده و به دلیل نداشتن هیچ گونه علائمی پذیرش اورژانس نشد.

وی، افزود: برخی از مراجعین به طور زبانی اظهار به علائمی می‌کردند، اما در معاینات تخصصی پزشکی چیزی یافت نشده و خیلی زود از اورژانس بیمارستان در سلامت کامل مرخص شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.