کد خبر : 11707
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
145 views

ورود دستگاه قضا مازندران به سوزاندن درختان نایاب کیاسر ساری/با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود

ورود دستگاه قضا مازندران به سوزاندن درختان نایاب کیاسر ساری/با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود
رئیس کل دادگستری مازندران دستور پیگیری به آتش کشیدن درختان زنده و نایاب در چهاردانگه ساری را صادر کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران پس از رسانه‌ای شدن خبر قطع، تخریب و به آتش کشاندن درختان نایاب و ممنوع‌القطع هیرکانی بلافاصله دستور پیگیری برخورد با عاملان این اتفاق ناگوار را صادر کرد.

حجت الاسلام اکبری در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد دستگاه قضایی با کسانی که عرصه ملی را تخریب می‌کنند قاطعانه و جدی است و در راستای اجرای قانون هیچگونه مماشاتی با متخلفان نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی امانتی در دست ماست و اجازه نمی‌دهیم تا برخی افراد سودجو و فرصت طلب آن را به تاراج برده و نابود کنند، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است و باید دراین زمینه فرهنگ سازی واقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

رئیبس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: تعرض وتخریب منابع طبیعی از ناحیه هیچ کسی قابل قبول نیست به موضوع پخش تصاویر قطع و سوزاندن درختان در برخی جنگل‌های استان که صحنه‌ای دلخراش را نمایان می‌کند.

حجت الاسلام اکبری عنوان کرد: این موضوع به رییس حوزه قضایی بخش چهار دانگه کیاسر اعلام و بلافاصله بازدیدی به همرا ه مسئولین امر از منطقه صورت گرفت و دستورات لازم در جهت پیگیری موضوع و عاملین آن و کسانی که در این امر دخیل بودند صادر شد و  در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.