کد خبر : 14061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
88 views

معاون استاندار مازندران:

ترک‌فعل دستگاه‌ها در حوزه گرانی کالاها پیگیری می‌شود

ترک‌فعل دستگاه‌ها در حوزه گرانی کالاها پیگیری می‌شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ترک فعل دستگاه‌های مسئول در زمینه گران‌فروشی و نارضایتی مردم پیگیری می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ روح‌الله سلگی در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران استان برگزار شد، اظهار کرد: طی ۱۵ روز اول تیرماه جاری شمار مسافران ورودی به مازندران از ۷.۵ میلیون نفرشب اقامت فراتر رفت.

وی با اشاره به برخی مشکلات درباره تأمین مایحتاج ضروری مسافران مانند نان و گوشت مرغ گفت: با دستور ویژه استاندار مازندران و برنامه‌ریزی انجام شده تا چند روز آینده به تدریج این مشکل برطرف خواهد شد.

جانشین استاندار مازندران در ستاد خدمات سفر با تاکید بر لزوم نظارت فعال بر واحد‌های تولید و عرضه مواد گوشتی با همکاری فرمانداران خواستار برخورد قاطع با عوامل گران‌فروشی و نارضایتی در این زمینه شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین در مورد کمبود نان در برخی شهرستان‌ها یادآور شد: با رایزنی استاندار مازندران ۳۱ هزار سهمیه کیسه آرد ویژه برای ایام محرم به این استان اختصاص یافت.

سلگی با اشاره به سفر میلیونی مسافران به سواحل از کاهش غریق در سال جاری به عنوان دستاورد مثبت یادکرد و افزود: با تلاش موثر ناجیان غریق در سواحل طی دو ماه گذشته حدود ۵۰۰ نفر از غرق‌شدن در سواحل مازندران نجات یافتند.

وی گفت: با هدف تامین امنیت مسافران ورود خودرو به سواحل مازندران ممنوع شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: فضاسازی شهری در سطح این استان ضروری است.

سلگی خاطرنشان کرد: ترک فعل دستگاه‌های مسؤول به ویژه شهرداری‌ها در زمینه فضاسازی محیط‌های شهری برای اقامه عزای حسینی پیگیری می‌شود.

در این جلسه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران درباره اقدامات انجام شده و مشکلات مربوط به خدمات‌رسانی به مسافران گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.