کد خبر : 11743
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
135 views

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد:

رونمایی از 21 کتاب نویسندگان بومی در نمایشگاه قرآن مازندران

رونمایی از 21 کتاب نویسندگان بومی در نمایشگاه قرآن مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،گفت: ۱۳ کتاب نویسندگان بومی استان مازندران در حاشیه نمایشگاه کتاب،قرآن و محصولات فرهنگی مازندران رونمایی می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین جوادی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۳۱ فرودین ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دائر است.

وی با اعلام اینکه غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه پیش بینی شد، تصریح کرد: ۴۳ انتشارات کشوری و ۱۳ انتشاراتی استانی محصولات تولیدی خودشان را در این مدت ارائه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت غرفه کودکان و بانوان در این نمایشگاه،گفت: برای همه اقشار و علاقمندان در این نمایشگاه برنامه‌های متعدد و هدفمند پیش‌بینی شده است.

جوادی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های برای کودکان در نمایشگاه تدارک دیده شده که متفاوت از سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در استان مازندران است.

وی با اعلام اینکه هر شب مسابقات مختلف با جوائز ویژه در غرفه‌های نمایشگاه پیش‌بینی شده است، افزود: از ۲۱ عنوان کتاب مربوط به نویسندگان بومی و نیز سه کتاب کودک و نوجوان در مدت زمان برگزاری نمایشگاه رونمایی می‌شود.

 جوادی همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی، همایش تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه است.

به گزارش فارس، نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران به مدت پنج روز در سالن سلمان هراتی ارشاد ساری از امروز برپا شده است.

بیش از ۴ هزار عنوان کتاب توسط ۴۳ ناشر کشوری و ۱۳ ناشر مازندرانی در ۴۰ غرفه ارائه می‌شود.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، حوزه هنری مازندران،کتابخانه‌های عمومی، سازمان تبلیغات غرفه‌هایی را در نمایشگاه برپا کردند.

غرفه ویژه اطلاع رسانی در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.