کد خبر : 12118
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
147 views

اولتیماتوم جدی نوبخت به مدیران و پیمانکاران؛

محور ساری – تاکام؛ مقصد بعدی میزکار فرماندار!

محور ساری – تاکام؛ مقصد بعدی میزکار فرماندار!
فرماندار شهرستان ساری ضمن گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی پروژه های محور ساری به تاکام گفت: در صورت عدم حصول نتیجه رضایت بخش در روند اجرای این پروژه، میز کار فرماندار مرکز استان جهت تعیین تکلیف نهایی این پروژه در محور ساری به تاکام مستقر خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز معلم گفت: ما وارث پروژه های زمین خورده و نیمه تمام در یک دهه گذشته ایم؛ اما با اختیارات قانونی در جهت برخورد با خاطیان آرامش مردم و نظم عمومی جامعه حرکت خواهیم کرد و با احدی تعارف نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران باید تشریفات، نمایش و کاغذ بازی را کنار بگذراند و مطیع محض قانون باشند افزود: سیاست دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات استاندار ولایی در استان برنامه ریزی و رفع موانع در جهت آرامش و رفاه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی پروژه های محور ساری به تاکام گفت: در صورت عدم حصول نتیجه رضایت بخش در روند اجرای این پروژه، میز کار فرماندار مرکز استان جهت تعیین و تکلیف نهایی این پروژه در محور ساری به تاکام مستقر خواهد شد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و پیمانکارانی که در راستای نظم و آرامش عمومی مردم وعده سرخرمن می دهند، جایگزین پیدا کنند و بروند، تصریح کرد: مدیران ۳۹ دستگاه اجرایی شهرستان ساری باید بر قوانین، ریز اعتبارات تخصیصی، موانع، راهکارها، مسائل و روند پروژه های دستگاه متبوع خود اشراف داشته باشند و در جهت انجام آن در میدان باشند.

نوبخت در پایان با اشاره به اینکه بررسی و الویت بندی تمامی ۳۴۲ پروژه دستگاه های اجرایی شهرستان ساری در دست اقدام است؛ گفت: ۲/۷۸۳/۴۴۰ میلیون ریال اعتبار مصوب دستگاه های اجرایی شامل استانی یک، استانی ۲، سه درصد نفت و گاز، متوازن، بحران ماده ۱۷، اعتبار در اختیار نمایندگان، بند ب تبصره ۵، تبصره ۱۸ و فراشهرستانی در سال ۱۴۰۱ بوده است که ۱/۸۳۱/۸۳۲ میلیون ریال آن با درصد میانگین ۶۴ درصد تخصیص یافته است و با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.