کد خبر : 18219
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
129 views

فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

بهره‌برداری از هزار میلیارد ریال پروژه در بسیج مهندسین

بهره‌برداری از هزار میلیارد ریال پروژه در بسیج مهندسین
فرمانده سپاه کربلا گفت: در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه بسیج مهندسین به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس که به میزبانی مازندران با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور  و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فنی و مهندس سراسر استان در سپاه کربلا برگزار شد اظهار کرد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در گستره استان مازندران در ۲۲ شهرستان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این رزمایش از ۲۸ بهمن ماه در استان آغاز شده و تا دو اسفندماه ادامه دارد و میزبان اختتامیه کشوری این رزمایش در مازندران هستیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: در رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس به میزبانی استان مازندران ۴۴۰ برنامه متنوع با مشارکت هزار و ۱۴۰ مهندس و با همکاری و نقش آفرینی ۲۶۰ دستگاه اداری، اجرایی و فنی و مهندسی برگزار می‌شود.

مسلمی ادامه داد: در این ایام ضمن برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه، جهاد تبیین، بازدید و افتتاح طرح‌های عمرانی، اجرای طرح‌های شاخص انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای طرح‌های شاخص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است و ۶ طرح بسیج مهندسین با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در مجموع در این رزمایش هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های در حوزه بسیج مهندسین به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: بلاغ مازندران

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.