کد خبر : 12433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
156 views

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در جمع خبرنگاران:

سدی به نام فینسک در کشور احداث نمی‌شود/بازنگری قانون انتخابات مستلزم ارسال لایحه توسط دولت

سدی به نام فینسک در کشور احداث نمی‌شود/بازنگری قانون انتخابات مستلزم ارسال لایحه توسط دولت
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه صراحتا اعلام می‌کنم سدی به نام فینسک در کشور احداث نمی‌شود؛ گفت: بازنگری قانون انتخابات مستلزم ارسال لایحه توسط دولت است که در دو دولت  اخیر این مهم رخ نداده است.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی رئیس مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم ساری و میاندورود در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه اظهار کرد: شفافیت امروز یک شعار است و باید شفافیت گره‌ای از مشکلات مردم را حل کند و باید شفافیت قانون‌مند عملیاتی شود.

وی افزود: انتخابات پیش رو مجلس باید رقابتی اتفاق بیفتد و این رقابت منجر به حضور حداکثری مردم و انتخابات اصلح‌تر گردد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطرنشان کرد: برای مولدسازی دارایی‌های دولتی تنها دو سال دیگر بیشتر مهلت نداریم و در این راستا واگذاری دو پلاژ ساری به بخش خصوصی مدنظر است که در دست پیگیری است.

عضو فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: بسیاری از پروژه های مرکز استان عمرشان از یک دهه نیز تجاوز کرده است و اتمام آن نیازمند تامین اعتبار است.

بابایی کارنامی عنوان کرد: مهم در واگذاری پلاژ دارایی به بخش خصوصی، آینده پلاژ پس از فروش نیست مهم توسعه اقتصادی دولت و منافع حاصله به مردم است.

وی بیان کرد: هر چند مقام معظم رهبری از مجلس خواستند که نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند اما هنوز در کشور مرز بین دخالت و نظارت مشخص نشده است و این خلا موجب شده است که برای برخی‌ها حیات خلوت ایجاد شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خصوص استیضاح وزیر صمت گفت: بنده در زمان رای گیری در مجلس حضور نداشتم و اگر حضور داشتم قطعا رای بنده موافق بود؛ هر چند معتقدم در بازار خودرو، مافیا وجود دارد و تغییر وزیر گره‌ای از کار باز نخواهد کرد معتقدم باید این مشکل را در جای دیگری رفع کرد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس اعلام کرد: مجمع نمایندگان مازندران بارها تذکرات لازم را در خصوص واردات برنج و مرکبات اعلام کرده است و بیکار ننشسته است و در این راستا رفع موانع صادراتی در حوزه مبادلات ارزی یکی از این اقدامات است.

بابایی کارنامی مطرح کرد: سد فینسک در دوره قبل و در سال ۹۷ تصویب شد و امروز به صراحت اعلام می‌کنم که به نقل از وزیر نیرو، سدی به نام فینسک در کشور احداث نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چرایی معطل ماندن تدوین سیاست‌های کلی انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری،اذعان کرد: بازنگری قانون انتخابات مستلزم لایحه دولت است که در دو دولت  اخیر این مهم رخ نداده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در خصوص خالی ماندن ۷۰ روزه کرسی ریاست سازمان صمت مازندران، تاکید کرد: بیماری رئیس سابق سازمان صمت موجب استعفای آقای صبوری شد و ما آمادگی داریم هر گزینه‌ای که مطرح شود را تایید کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: بحث تاخیر در انتخاب به واگرایی و مخالفت نمایندگان مازندران باز نمی‌گردد و ما به گزینه پیشنهادی رای موافق خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.