کد خبر : 13597
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
128 views

فرماندار مرکز مازندران اعلام کرد:

پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگ‌ترین پروژه تکثیر ماهیان زینتی کشور در ساری

پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگ‌ترین پروژه تکثیر ماهیان زینتی کشور در ساری
فرماندار مرکز مازندران از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بزرگ‌ترین پروژه تکثیر ماهیان زینتی کشور در ساری خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت در جلسه ستاد راهبردیِ رشد اقتصادی شهرستان ساری ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر(ع)با تاکید بر انجام تعهدات دستگاه های اجرایی در همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ساری اظهار داشت: عزم دولت مردمی سیزدهم در تحقق مردمی سازی اقتصاد از گذرگاه ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از سوی مدیران دستگاه های اجرایی به سرانجام خواهد رسید.

وی با تقدیر و تشکر از اهتمام جدی استاندار مازندران در امر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در مرکز استان گفت: با تشکیل کارگروه های مختلف پیرامون آخرین وضعیت ۸۴ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان ساری با تشکیل ستاد رشد اقتصادی و به صورت برخط تحولات و اقدامات در این بخش رصد می شود.

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به اینکه فرصت های سرمایه گذاری گامی موثر در تحقق حماسه اقتصادی است افزود: پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بزرگترین پروژه تکثیر ماهیان زینتی کشور که یکی از فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ساری می باشد در دست اقدام است.

نوبخت در ادامه با بیان اینکه پارک علم و فناوری بدنبال ایجاد فرصت سرمایه گذاری در جهت توسعه میدان های جدید اقتصادی است افزود: واگذاری مجموعه مازند سیکلت در شهرک صنعتی کیاسر به سرمایه گذار جدید در حوزه صنعت پروفیل در و پنجره با اشتغال زایی صد نفر نیز از دیگر اقدامات ستاد رشد اقتصادی شهرستان ساری بوده است.

در پایان اعضا جلسه با بیان برنامه‌ها، عملکرد و چالش‌های خود این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.