کد خبر : 14025
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
119 views

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

بررسی و دستور رفع مشکلات ۵ واحد‌ تولیدی مازندران

بررسی و دستور رفع مشکلات ۵ واحد‌ تولیدی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مشکلات ۵ واحد تولیدی و اقتصادی بررسی و دستورات مقتضی برای رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران با تاکید بر پیگیری مجدانه مصوبات جلسات قبلی، بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید باید سرلوحه کار ما در همه امور قرار گیرد؛ به طوری که خروجی و نتیجه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، گره گشایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی باشد.

وی افزود: ما باید با حمایت از واحد‌های تولیدی بزرگ و کوچک نقش خود را در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور به ویژه استان خود ایفا کنیم؛ بر این اساس دستگاه قضایی استان همسو با تمامی دستگاه‌های اجرایی از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی استفاده خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهارکرد: در راستای حمایت‌های دستگاه قضایی استان، بازدید و سرکشی از واحد‌های تولیدی در جهت بررسی وضعیت فعالیت و مشکلات شرکت‌ها انجام می‌شود تا با شناخت و حل مشکلات، تولید کنندگان به فعالیت خود ادامه داده و از تعطیلی کارگاه تولیدی جلوگیری شود.
در این جلسه مشکلات گروه ۵ صنعتی آب بند بابل، کارخانه نساجی قائمشهر، شرکت فولادین ذوب آمل، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری (قره برون- اسلامی) و یک واحدگردشگری در اراضی ساحلی فرح آباد ساری مطرح و دستورات لازم برای حل مشکلات این واحد‌های صنعتی صادر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.