کد خبر : 14032
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
109 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنان از روحیه و فرهنگ شهادت ملت ایران در هراسند

دشمنان از روحیه و فرهنگ شهادت ملت ایران در هراسند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران با ایستادن در مقابل فرهنگ شهوت و پذیرش فرهنگ‌شهادت به اوج رسیدند و دشمنان از این روحیه و فرهنگ شهادت ملت در هراسند.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت شعائر و حرمت های ماه محرم حفظ شود و گفت : اینکه به این بهانه مجلس امام حسین (ع) مجلس عمومی است برخی بدنبال سواستفاده و بهره‌برداری هستند.

وی ادامه داد : باید شئون این ماه و مجلس عزای این امام حفظ شود و نباید اجازه دهیم افرادی به بهانه شرکت وارد مجلس شوند و مبادرت به کشف حجاب کنند.

وی ادامه داد : شاید دشمنان عمدا بخواهند مظاهر بی بندوباری را مجالس امام حسین بکشانند و حرمت این مجالس را بشکنند .

امام جمعه ساری ادامه داد : دشمنان ما هم به قرآن و اهل بیت اهانت می کنند و می‌خواهند حرمت ها را بشکنند.

وی درباره بی حرمتی دولت سوئد به قرآن کریم گفت: ملت ایران بشدت این حرکت را محکوم می کند .

وی گفت : هیات های عزاداری باید چند نکته از جمله اقامه نماز اول وقت، صرفه جویی در مصرف انرژی در مجالس ، جلوگیری از سروصدا، طولانی نکردن برنامه ها را مورد نظر قرار دهند.

وی درگیری و مقابله بین فرهنگ شهادت وشهوت را داریم و گفت : ملت ایران با ایستادن در مقابل فرهنگ شهوت و پذیرش فرهنگ‌شهادت به اوج رسیدند و دشمنان از این روحیه و فرهنگ شهادت ملت در هراسند.

وی با قدردانی از مسوولان که امنیت مردم را فراهم می کنند ، ادامه داد : وقتی شبها و روزها مردم به محافل عزای امام حسین می آیند منازل آن مصون از سرقت و دزدی باشند.

امام جمعه ساری اظهار داشت : قیام و ایثارگری ها ملت بزرگ ایران در تاریخ و سابقه خود فراوان دارند و روح ایثار و شهادت را افراد از نماز جمعه می گرفتند و نماز جمعه خوار چشم دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.