کد خبر : 18767
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۱۱
116 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران ثابت‌قدم‌تر در مسیر انقلاب حرکت می‌کند

ملت ایران ثابت‌قدم‌تر در مسیر انقلاب حرکت می‌کند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت بزرگ ایران ثابت قدم‌تر و باوفاتر در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهیدان حرکت می‌کند.


به گزارش تیترشمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌ شهدای گمنام ساری، اظهار کرد: خداوند عنایاتش را در سال‌های گذشته بر ما ادامه دادند بلکه بیشتر و کشور ما را از ده‌ها خطر حفظ کردند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، ۲۲ بهمن و به‌خصوص انتخابات ۱۱ اسفند گذشته یک سند روشن از وفاداری مردم نسبت به آرمان شهیدان و سرسپردگی مردم به امام زمان(عج) و ارواح شهیدان بوده امیدوارم در سال جدید نیز شاهد این توفیقات و رحمت و برکات باشیم.
 محمدی‌لائینی تاکید کرد: دشمنان ما از همین الان شروع کردند که دل ما را خالی کنند آن قاتل شهید سلیمانی که زمزمه رئیس جمهوری آمریکا را دارد و معلوم نیست بشود یا نشود کارهای خود را شروع کرده و عوامل داخلی شان هم همان ترس‌ها و خالی کردن دل مردم را در پیش گرفتند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قطعا می‌دانیم که سال جدید برای دشمنان ما شکست‌های بیشتر و برای نظام مقدس توفیقات و پیروزی‌های درخشان‌تری را قطعا به بار خواهد آورد حضور مردم در ساعات تحویل سال در کنار شهیدان ارزشمند یا اماکن متبرکه مثل حرم مطهر رضوی و یا حرم مطهر خواهر بزرگوارشان و موارد دیگر خیلی معنا دارد و دشمنان ما هم این پیام و معنا را درک می‌کنند.
این مسئول تاکید کرد: دشمنان ما خیلی سعی می‌کنند که آداب سنتی ما را از مظاهر دینی جدا کرده و سکولار کنند اما این ملت قرن‌هاست که رسم و رسومات خود را در کنار اماکن متبرکه و مزار شهدا سپری می‌کنند و این نشان‌دهنده این است که جنگی بین آداب و رسوم ملی و اعتقادات دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وجود ندارد، همین معنا برای دشمنان ما بسیار شکننده است.
وی بیان کرد: امیدواریم سال جدید سالی باشد که امام زمان (عج) مشاهده کند ملت بزرگ ایران ثابت قدم‌تر و باوفاتر در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهیدان حرکت می‌کند.
محمدی‌لائینی با بیان اینکه امیدواریم که شاهد طلوع صبح امام زمانمان باشیم، دعای تحویل سال را قرائت و دعا کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.