کد خبر : 14145
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
211 views

انتصاب سرهنگ غفارپور به ریاست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران

انتصاب سرهنگ غفارپور به ریاست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران
مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا مازندران در پیامی انتصاب سرهنگ غفارپور به ریاست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران را تبریک گفت.


به گزارش تیتر شمال؛ مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا استان مازندران در پیامی انتصاب سرهنگ غفارپور به ریاست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

برادر بزرگوار جناب سرهنگ کاظم غفارپور معاونت محترم تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا استان مازندران؛

با کمال مسرت  انتصاب شایسته  حضرتعالی را بعنوان ریاست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران که بحق از سرمایه هاي‌ ارزشمند استان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله هاي‌ رفیع توسعه ورزش استان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک  اهالی ورزش خواهد بود.  موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

بذا به همین بهانه، انتصاب شایسته شما برادر بزرگوار از سوی سردار فرماندهی محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور به ریاست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران که ، با حفظ سمت در مسئولیت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان که نشان از تعهد و توانمندی بالای شما در حوزه ورزش می باشد خدمت فرمانده محترم تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند منان نیز ، توفیقات روز افزون در این سنگر مهم را خواستارم.

و من الله توفیق

روابط هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا استان مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.