کد خبر : 14467
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
124 views

مدیریت بحران استانداری مازندران آتش سوزی قطار در سوادکوه را تکذیب کرد

مدیریت بحران استانداری مازندران آتش سوزی قطار در سوادکوه را تکذیب کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تمامی قطارهای مسیر سوادکوه امروز یکشنبه هم مانند روزهای دیگر به صورت معمول مسیر خود را طی کردند و هیچ مشکلی مبنی بر آتش سوزی نداشتند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینعلی محمدی شیرکلاهی روز یکشنبه اظهار کرد: در ساعت های گذشت خبری مبنی برآتش سوزی در راه آهن و قطار باری یا مسافربری در مسیر ریلی سوادکوه منتشر شده که این مطلب تکذیب می شود چراکه آتش سوزی قطار یا ریل قطار در این منطقه از استان مازندران روی نداده است.

وی با اشاره به آتش سوزی در بخشی از مراتع منطقه استخر سر شهرستان سوادکوه گفت:‌ با حضور به‌موقع نیروهای مدیریت بحران، این آتش سوزی مهار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: این آتش سوزی که حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز روی داد که با توجه به قرار داشتن منطقه در مسیر ریل راه آهن شمال عملیات مهار آتش با کمک قطار امدادی انجام شد.

محمدی شیرکلاهی با اشاره به اینکه حدود یک هزار متر از مرتع این منطقه در آتش سوخت، ‌ادامه داد :‌ آتش زدن لاستیک در حوالی منطقه موردنظر که مملو از علفزارهای خشک شده براثر گرما است، دلیل بروز این حادثه است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد:‌ آتش‌سوزی با کمک قطار امدادی اکنون به طور کامل مهار شده است.
راه آهن شمال به عنوان بخشی از خطوط ریلی سراسری از سال ۱۳۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد که از نظر قدمت جز شبکه ریلی قدیمی کشور به شمار می رود و مسیر ۳۳۱ کیلومتری راه آهن شمال از خروجی گرمسار در استان سمنان آغاز می شود و تا ورودی ایستگاه گلوگاه در مازندران ادامه دارد و در طول مسیر ۲۲ ایستگاه برای سوار و پیاده کردن مسافران دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.