کد خبر : 17770
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
132 views

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

صرف بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی در سوادکوه

صرف بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی در سوادکوه
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به صرف بیش از ۶۰۳ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی ، در شهرستان سوادکوه طی سالهای گذشته گفت: از این اعتبار، مبلغ ۳۸۶ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان سوادکوه هزینه شد.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه در شهرستان سوادکوه درطرح ملی آبرسانی روستایی ، ۱۲ پروژه شامل ۲ مجتمع و ۱۰ پروژه تک روستایی با برخورداری ۱۸ روستا تعریف شد، افزود: ۱۱ پروژه شامل ۲ مجتمع و ۹ پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است .

وی با بیان اینکه از این پروژه ها ، در فاز اول محرومیت زدایی ، ۱ پروژه آبرسانی به روستای رجه و دهمیان مشتمل بر ۲ روستا لحاظ شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه شامل بهسازی ۵ دهنه چشمه ، احداث ۱۰ باب مخزن زمینی به حجم ۲۱۳۰ متر مکعب ، ۴ واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۸ کیلومتر ، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۹ کیلومتر ، فیلتر بتنی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه و ۱ دستگاه پکیج حذف آهن می باشد که پس از اجرای آنها ، پیش بینی می شود نزدیک به ۱۱ روستا از نعمت آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار بهره مند شوند.


مدیرعامل آبفامازندران تصریح کرد: تا کنون عملیات احداث ۹ باب مخازن زمینی به حجم ۱۲۱۰ مترمکعب ، ۸.۵ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع نیز به اجرا در آمد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به روستای رجه و دهمیان را ۵۳.۸۱ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت زدایی نیز ۹ روستا از روستاهای شهرستان سوادکوه، در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) لحاظ شده که پس از ابلاغ این قرارداد ، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.