کد خبر : 14556
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
144 views

در هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت؛

تذکر رئیس شورا در تاخیر پرداخت  حقوق پرسنل تا افزایش سقف اختیار شهرداری برای انجام معاملات

تذکر رئیس شورا در تاخیر پرداخت  حقوق پرسنل تا افزایش سقف اختیار شهرداری برای انجام معاملات
مهمترین موارد مطروحه در جلسه هفتاد و دوم به تذکر رئیس شورای شهر ساری در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل و نیز افزایش سقف اختیار شهرداری برای انجام معاملات باز می‌گشت.


به گزارش تیتر شمال؛ هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کلیه اعضای شورا ، معاونان شهرسازی و توسعه منابع شهردار ، مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری و اصحاب رسانه تشکیل شد.پ

در ابتدای این جلسه رئیس شورا در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدام نفرت انگیز حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) ، شهادت مظلومانه قربانیان این حادثه تروریستی را تسلیت گفت و به روح شهدای این حادثه درود فرستاد.
شعبانی همچنین ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و ضمن ادای احترام به آزادگان عزیز گفت: آزادگان سرافراز برگ های زرینی از حماسه مقاومت را رقم زده و با صبر و پایداری و ایمان خود دشمن بعثی را بزانو در آوردند.
رئیس شورای شهر ساری همچنین در مورد تاخیر در پرداخت  حقوق پرسنل شهرداری تذکر داد و تاکید کرد شورای شهر مجدانه پیگیر رفع محدودیت های مربوط به حقوق نیروها می باشد.
در ادامه شورا وارد دستور کار شد و پیرامون آخرین طرحها و لوایح تصمیم گیری کرد.
گفتنی است موافقت اعضای شورا با همکاری شهرداری جهت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و تعیین حسابرس برای برسی اسناد سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شهرداری از جمله مصوبات این جلسه بود .
ضمناً حسب مصوبه شورای شهر در این جلسه ، سقف اختیار شهرداری برای انجام معاملات از ۲۵ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.