کد خبر : 14870
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
158 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقدامات مهم و برجسته دولت برای مردم تبیین شود

اقدامات مهم و برجسته دولت برای مردم تبیین شود
نماینده ولی فقیه در مازندران به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت کنونی فردا را قربانی امروز نکرده است و باید خدمات دولتمردان برای مردم تبیین و تشریح شود.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری بیان حق را مظهر تقوا دانست و با تسلیت درپیش بودن اربعین حسینی و تقدیر از مردم و مسئولان اظهار کرد: مسئولان برای تسهیل در سفر اربعین تلاش‌های خوبی به خرج دادند.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولتمردان، روز پدافند هوایی را گرامی داشت، با اشاره به طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در مجلس گفت: امیدواریم این طرح در شورای نگهبان تصویب و این مصوبه مشمول جامعه هدف شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت و تمجید معظم‌له از دولت گفت: رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، انجام کارهای بزرگ وزیربنایی، مواجهه مستقیم با مشکلات مردم، روحیه جهادی و انقلابی را از نقاط برجسته دولت سیزدهم بیان کرد.

محمدی لائینی به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: رفع قطعی مکرر برق در تابستان و جلوگیری از افت فشار گاز در زمستان، افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی، عضویت در دو سازمان جهانی شانگهای و بریکس از جمله دستاوردهای دولت است.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت کنونی فردا را قربانی امروز نکرده است و باید خدمات دولتمردان برای مردم تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: زیرباز ذلت نرفتن از فرمایشات این شهید والامقام بود و ملت ایران نیز به این توصیه و فرمایش عمل می‌کند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز پدافند هوایی نیروی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: طرحی برای ساماندهی نیروی شرکتی را مجلس شورای اسلامی تصویب کردند در شورای نگهبان است که رئیس ‌جمهور هم دنبال کردند و امیدواریم با تصویب این طرح بل نگاه مثبت منافع آن شامل حال جامعه کارگری شود.

محمدی لائینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها در گذشته حمایت کردم اما در رابطه با این دولت علاوه بر حمایت تمجید هم می‌کنم، تصریح کرد: کارهای زیربنایی اساسی دولت سیزدهم انجام داده جای تقدیر دارد ازجمله این نکات برجسته رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم با مشکلات، ساده‌زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت، روحیه جهادی و تحرک بسیار خوب در سیاست خارجی بوده است.

وی یادآور شد: در این روزها شاهد اتفاقات خوب ازجمله فاز یازدهم فارس جنوبی که بعد از ۲۰ سال وقفه هستیم؛ پروژه‌ای که ۶ سال زمان می‌برد اما دولت توانست طی دو سال زودتر از مدتی که لازم بود با صرفه‌جویی ارزی بالا انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: شرکت توتال هم اطلاعات زیادی جاسوسی و سرقت کرده و برده و آخرش هم کار را رها کرده این خیانت کشورهای پی که در طول عمر خود ظالم و چپاول‌گر بودند.

محمدی لائینی اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح مدرن آب‌رسانی در سنندج و افتتاح بزرگ‌ترین پروژه ریلی و ترانزیتی کشور در سیستان و بلوچستان، افتتاح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، افتتاح ابرپروژه آب‌رسانی غدیر در خوزستان و جلوگیری از قطعی مکرر برق در تابستان با تولید بیش از ۷هزار مگاوات، جلوگیری از افت فشار گاز در زمستان و افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی، راه‌اندازی ۴پروژه آب‌شیرین‌کن در بوشهر و عضویت در دو سازمان مهم جهانی شانگهای و بریکس، واکسیناسیون عمومی و جلوگیری از مرگ صدهاهزار نفر در روز جز خدمات مهم دولت سیزدهم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم دولت سیزدهم اینکه فردا را فدای امروز نکردند که این مهم از مصادیقی بوده که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.