کد خبر : 19147
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۱۳
106 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

امنیت کشور را به برکت شهدا داریم

امنیت کشور را به برکت شهدا داریم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امنیت کشور را به برکت شهیدان و سربازان امام زمان(عج) داریم.


به گزارش تیترشمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی شنبه‌شب در مراسم وداع شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا در بهنمیر ضمن دیدار با خانواده شهید، اظهار کرد: اولا تسلیت عرض می‌کنم و تبریک، شهادت آقا محسن حسین‌نیا را به خانواده، همسر، فرزندانش، همشهریان، همکاران و … جای تسلیت و تبریک دارد.

وی افزود: از این همه تجلیل، شکوه حضور هم در مراسم تشییع پیکر و در مراسم وداع جمعیت بسیار بسیار عظیمی حضور پیدا کردند که صمیمانه تشکر می‌کنم.
محمدی لائینی تصریح کرد: شهید آقا محسن ویژگی‌های زیادی داشت مداح، قاری، نائب قهرمان تکواندوی کشور، بسیار جوان علاقه‌مند، دیندار، مقید به نماز، به ولی فقيه بود که جانانه جنگید و دفاع کرد و در راه خداوند به شهادت رسید.
نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: درود خدا به این شهید بزرگوار، درود خدا به بهنمیر، درود خدا به مازندران و به خانواده سرفرازی که بالاخره چنین فرزندی را تربیت کردند، درود خدا به همکارانش که چنین عزیزی را در جمع خودشان دارند البته چنین عزیزانی زیاد داریم‌.
وی تاکید کرد: ما امنیت کشور و استان خودمان را در این شرایط در ۲۲ بهمن سال گذشته، انتخابات، روز قدس به برکت شهدا و همین عزیزان، سربازان آقا امام زمان(عج) داریم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.