کد خبر : 15165
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
209 views

فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد:

توقیف بنز قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در رامسر

توقیف بنز قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در رامسر
فرمانده انتظامی مازندران از کشف خودروی بنز سی۳۰۰ قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر همگام با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو بنز سي ۳۰۰ را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وي افزود: در بررسی مدارک راننده و استعلام‌های به عمل آمده مشخص شد، این خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شد که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی، خودرو مورد نظر توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر۱۰۰ ميليارد ريال برآورد کردند، اظهار کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به این که سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام‌های مردمی است، از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طريق شماره تلفن۱۱۰ به پليس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

توقیف کامیون حامل ۱۷ تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف خودروی کامیون حامل ۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان تنکابن خبر داد .

سردار سید موسی حسینی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری نشتا در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های شهرستان تنکابن، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی کامیون حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از کامیون توقیفی  ۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

حسینی، ارزش چوب های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۰ میلیاردی مواد غذایی احتکاری در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار مواد غذایی احتکاری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

محمد محمدپور اظهار داشت: با عنایت به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر مبارزه با احتکار اقلام و کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وجود یک انبار احتکار کالای مواد غذایی طی اقدامات اطلاعاتی با خبر و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان اداره اطلاعات عملیات این پلیس با هماهنگی قضایی و حضور کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری از انبار موصوف بازدید که پس از صحت موضوع مبنی بر احتکار، مقادیر بسیار زیادی از انواع مواد غذایی و کالاهای اساسی شامل، روغن، رب گوجه فرنگی، سس مایونز، انواع پوشاک بچه، انواع نوشیدنی(آب میوه) و … را کشف کردند.

محمدپور با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه۲۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: انبار موصوف با هماهنگی قضایی به اداره صمت تحویل و متهم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با تقدیر از همكاري آگاهانه شهروندان با پليس، يادآور شد: از شهروندان مي خواهيم چنانچه اطلاعي از نگهداری کالاهای قاچاق و یا اساسی توسط افراد دارند موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پيگيري و برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.

دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

عبدالله حسن‌زاده اظهار داشت: در پي دریافت گزارش‌های مردمی مبني بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش ، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مامورین یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان پس از هماهنگي قضائي با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسايي و آنها را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.

وی بیان داشت: از نامبردگان توقیف یک دستگاه موتور سیکلت ،یک دستگاه خودروسواری آریزو ، تعداد ۱ عدد قمه ، ۱ عدد افشانه فلفل ،مقادیری اعم ازموادمخدر و مشروبات الکی ضبط گردید.

حسن‌زاده با بیان این که متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند،خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.