کد خبر : 15179
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
120 views

فرماندار ساری:

حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست

حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست
فرماندار ساری با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان اسلام تخریب هدف استراتژیک نظام یعنی حفظ مبانی ناب اسلام محمدی (ص) است؛ گفت: حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت در اجتماع بزرگ ریحانة‌النبی در ساحل فرح آباد شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و ۱۱۰ شهید بخش رودپی و تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) با تاکید بر همدلی، همراهی و همگامی در جهت اعتلای نظام اسلامی، گفت: عفاف و حجاب یک میراث ارزشمند معنوی، مرواریدِ ترقی و گوهرِ پوشش بخش حیای بانوان در ایران اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) که فرمودند؛ حفظ حجاب و عفت، حفظ خطّ اسلام و ایمان مردم است، افزود: دشمن متوجه این موضوع شده است که انقلاب اسلامی مبانی ناب اسلام محمدی (ص) را در جهان ترویج می‌کند، بنابراین تنها راه ضربه زدن به آن رواج بدحجابی و بی حجابی است.

فرماندار ساری در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان اسلام تخریب این هدف استراتژیک نظام ماست، چراکه حجاب، آرامش روانی را به ارمغان می‌آورد و این آرامش روانی استحکام پیوند خانوادگی را رقم می زند، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های ناب اسلام، توحید خالص و خط عدالت را طی می‌کند و به نوعی به هویت اجتماعی زنان توجه ویژه‌ای دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری در ادامه با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) مظهر رأفت، عطوفت و رحمت خداوند و سرچشمه اخلاق فضیلت گرایانه بود، اظهار کرد: به برکت انقلاب، زنان ایران اسلامی در حوزه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هستند.

نوبخت در پایان با اشاره به اینکه به این دلیل در جهان امروزی، زنان خسته از فمنیسم و مدرنیسم به سمت اسلام گرایش دارند، چراکه نظام و انقلاب اسلامی ما اکسیری از آزادی، برابری، استقلال و هویت است؛ تصریح کرد: حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست و والاترین هدف نظام اسلامی، برپایی دین، عدالت اجتماعی و رستگاری جمعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.