کد خبر : 15191
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
132 views

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد:

تهیه طرح هادی ۴۳ روستای بخش بلده نور / مشکل آب آشامیدنی ۱۷ روستای بخش بلده رفع شد

تهیه طرح هادی ۴۳ روستای بخش بلده نور / مشکل آب آشامیدنی ۱۷ روستای بخش بلده رفع شد
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: مشکل آب آشامیدنی ۱۷ روستای بخش بلده شهرستان نور در گام دوم محرومیت زدایی، ۱۸ ماهه رفع می‌شود. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی در حاشیه سفر استاندار به بخش بلده شهرستان نور، افزود: از مجموع ۴۶ روستای بخش بلده، ۴۵ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

وی در خصوص طرح هادی در این بخش کوهستانی، اظهارداشت: تاکنون طرح هادی ۴۳ روستا بلده تهیه شد و ۱۷ روستا نیز اجرایی شد و پنج روستا در دست اجرا است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه طرح‌های هادی همه روستاهای بخش بلده تا پایان امسال تعین تکلیف می‌شود، تصریح کرد: در صدور سند نیز برای ۱۲ روستا با یک هزار و ۱۲۸ سند انجام شد و سه روستا نیز در دست اقدام است.

توکلی همچنین از پرداخت هزار و ۸۷۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به اهالی بلده خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات به ۸۷ واحد در دست اقدام است و بقیه واحدها در مرحله پایان کار قرار دارند.

وی در باره آسفالت داخل بافت روستاهای این بخش افزود: آسفالت داخل بافت هر منطقه که زیرسازی توسط شورای اسلامی و دهیاری انجام بشود، کار آسفالت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد گرفت.

معاون استاندار مازندران در خصوص روکش آسفالت جاده بلده از ۲ راهی دوآب جاده هراز تا پل زنگوله واقع در محور کندوان که به دستور رییس جمهور به عنوان جاده ملی در نظر گرفته شد، بیان کرد: طول این جاده کوهستانی ۱۱۳ کیلومتر است و در حال مطالعه است تا در مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی این جاده هم اکنون نیز در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: ساماندهی و روکش آسفالت جاده بلده به طول ۱۶ کیلومتر در مناطق پرخطر جهت رفع نواقص، با حدود ۳۰۰ میلیارد ریال به زودی اجرایی می‌شود.

استاندار مازندران را در این سفر شهرستانی شماری از مدیران کل استانی و فرماندار و روسای ادارات شهرستان نور همراهی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.