کد خبر : 15287
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
115 views

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران:

رویداد بین‌المللی گردشگری پنجم مهر ماه در هتل میزبان بابلسر برگزار می‌شود

رویداد بین‌المللی گردشگری پنجم مهر ماه در هتل میزبان بابلسر برگزار می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: رویداد بین‌المللی گردشگری با حضور مسوولان روسیه پنجم مهر ماه مصادف با روز جهانی گردشگری است در هتل میزبان بابلسر برگزار خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن خیریانپور طی گفت‌‌وگویی درباره آخرین اطلاعات رویداد ملی گردشگری در مازندران، از برنامه‌ریزی در جلسه ستاد برگزاری این رویداد در شهرستان بابلسر با حضور فعالان حوزه گردشگری، اظهار کرد: در سفر اخیر استاندار مازندران به همراه یک هیأت تجاری اقتصادی به کشور روسیه که در راستای فعال‌سازی دیپلماسی گردشگری صورت گرفت توافقاتی صورت گرفت.

وی با اشاره به توافق برای برگزاری رویداد بین‌المللی گردشگری توسط روسیه در بابلسر،گفت: پنجم مهرماه که مصادف با روز جهانی گردشگری است با هماهنگی وزارت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور این رویداد در هتل میزبان بابلسر برگزار خواهد شد.

خیریانپور با بیان اینکه این رویداد می‌تواند تحول شگرفی در حوزه گردشگری استان و کشور ایجاد کند، خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی استاندار با کشور روسیه لغو روادید بین دو کشور نیز مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ادامه داد: با نخستین گروه از آژانس‌های گردشگری کشورهای روسیه مراسم لغو روادید برگزار خواهد شد، همچنین پنجم مهرماه افتتاحیه رویداد ملی گردشگری را در مازندران خواهیم داشت.

وی از برگزاری نمایشگاه فاخر تولیدات صنایع دستی و محورهای مختلف گردشگری در محل هتل میزبان خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه با تجلی آثار و ظرافت‌های هنری صنایع دستی هنرمندان مازندرانی و جشنواره غذا، پنل‌های تخصصی رویداد با هدف بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشوری و استانی همراه است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.