کد خبر : 16054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
139 views

مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور:

کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است/اجرای طرح جهاد خدمت در سطح کشور

کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است/اجرای طرح جهاد خدمت در سطح کشور
مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است و باید اگر هم کاهلی صورت گرفته باید با همت جبران شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسین زارع‌زاده پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی ۱۵ روز قبل انجام شد که بسیار حیرت‌انگیز بود و هر چه رژیم صهیونیستی تلاش کند نمی‌تواند این شکست را ترمیم کند.

وی افزود: پیروزی یک پیروزی بزرگی بود و حمله به شهرک در واقع حمله به شهرک‌های نظامی نشین بوده و مسکونی نبوده و این لازم به شفاف‌سازی دارد تا سوءاستفاده نشود.
مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: اینکه چرا اعلام عزای عمومی شد به واسطه حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه بود چرا که بیمارستان‌ها دارای مصونیت است و تعرض صورت گرفت که بیش از هزار کشته داشت.
این مسئول ادامه داد: جهاد تبیین باید برای مردم خودمان صورت گیرد و باید با بازگو کردن حقایق، مردم را آگاه کنیم؛ چرا که در همین دو هفته شاهد دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی در فضای مجازی بودیم.
وی عنوان کرد: نباید قدرت فضای مجازی را دست کم بگیریم و باید از این ظرفیت بهره ببریم.
مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: جهاد خدمت در سطح کشور در حال انجام است و خدمت خالصانه بی‌منت در تمام نقاط کشور در حال انجام است.
این مسئول گفت: کادرسازی برای نظام سلامت یک ضرورت است و باید اگر هم کاهلی صورت گرفته باید با همت جبران شود.
زارع‌زاده مطرح کرد: مازندران یک استان پهلوان‌پرور، عالم‌خیز و خلق حماسه در دوران دفاع مقدس است و یکی از شاخصه‌های مهم این استان، قدردانی است.
وی متذکر شد: مازندران یکی از استان‌های کشور بود که بیشترین تعداد موکب سلامت را داشت و جای تقدیر دارد.

سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم اظهار کرد: رسالت بسیج حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و عمق‌بخشی است و امید داریم مسئول جدید، الگوسازی را به عنوان یک محور اساسی دنبال کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ است و پس از آن، شاهد اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی بودیم.
این مسئول گفت: این عملیات خیز بسیار بلندی بوده که چهارمین ارتش در منطقه را در هم کوبیدند.
 برسلانی اعلام کرد: قدرت ایمان و رهبری صورت گرفته موجب شد تا تمامی محاسبات را در هم بپیچند و چنین عملیات بزرگی را رقم بزنند.
وی تاکید کرد: حضور رهبران استکبار در رژیم صهیونیستی نشان از یک درد بزرگ است که به صهیونیست وارد شد.
در این مراسم از زحمات مرتضی خرسند مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران تجلیل و محمدعلی مهری‌ فیروزجایی به‌عنوان سرپرست جدید این سازمان معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.