کد خبر : 16268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
142 views

رئیس اتحادیه صنایع تبدیلی مازندران خبر داد:

خرید هزار و ۵۰۰ تن برنج توسط اتحادیه از کشاورزان بابلی

خرید هزار و ۵۰۰ تن برنج توسط اتحادیه از کشاورزان بابلی
رئیس اتحادیه صنایع تبدیلی مازندران با بیان اینکه با حذف واسطه‌ها توانستیم برنج با کیفیت را با قیمت خوب به دست مصرف‌کننده برسانیم، گفت: فاز دوم خرید برنج از ۲۴ مهر آغاز شد و تاکنون هزار و ۵۰۰ تن برنج خریداری شده است.


به گزارش تیتر شمال؛  سیدتقی جعفریان رئیس اتحادیه صنایع تبدیلی استان مازندران و خریدار بخش خصوصی برنج اظهار کرد: فاز دوم خرید برنج از ۲۴ مهرماه آغاز شد و تا به این لحظه هزار و ۵۰۰ تن برنج خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۵ هزار تن برنج از کشاورزان خریداری شد،گفت: هزینه بیش از ۸۰ درصد برنج‌های خریداری شده از کشاورزان تسویه شده است.

جعفریان با اعلام اینکهبه طور میانگین روزی ۱۰۰ تن برنج  از کشاورزان خریداری می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۴ کارگر ثابت و ۹۰ نفر غیرمستقیم با این مجموعه همکاری می‌کنند و مردم نیز استقبال خوبی در طرح خرید برنج داشتند.

رئیس اتحادیه صنایع تبدیلی مازندران با بیان اینکه برنج  را با قیمت بالاتر نسبت به بازار از کشاورزان خرید می‌کنیم، ادامه داد: محدودیتی در خرید برنج با کیفیت نداریم و از شهرهای اطراف هم برنج با کیفیت را خریداری می‌کنیم، طعم برنج ایرانی را باید همه مردم کشورم بچشند.

وی همچنین تصریح کرد: تمام توان را گذاشتیم تا برنج را از کشاورز به بهترین قیمت خریداری کنیم و با تبدیل و بسته‌بندی مناسب  برنج را به فروشگاه‌ها تحویل دهیم تا برنج مستقیم و بدون واسطه دست مصرف‌کننده برسد.

جعفریان در پایان گفت: در این طرح دست واسطه‌ها را  کوتاه کردیم تا برنج با قیمت مناسب‌تری به دست مصرف کننده برسد، شوک گرانی و عرضه برنج بی‌کیفیت توسط واسطه‌ها رقم خورد، نیت کشاورز از تولید، رساندن برنج با کیفیت دست مصرف‌کننده است، چرا که امروز کشاورز  به ما اعتماد کرد تا ما بتوانیم قیمت کاذب را بشکنیم دست واسطه‌ها را کوتاه کنیم و برنج با کیفیت عرضه کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.