کد خبر : 16305
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
171 views

در بازدید نماینده مردم فریدونکنار و معاون دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار مطرح شد؛

افتتاح و راه‌اندازی ۳ پروژه مهم درمانی فریدونکنار در آینده‌ای نزدیک

افتتاح و راه‌اندازی ۳ پروژه مهم درمانی فریدونکنار در آینده‌ای نزدیک
با توجه به اقدامات انجام شده بخش سی تی اسکن این بیمارستان تا ۲۰ روز آینده و احداث ساختمان اورژانس بیمارستان امام و نیز ساختمان مرکز درمانی شهید حسین بصیر این شهرستان تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛  صبح امروز دکتر علی اصغر باقرزاده نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار با همراهی دکتر عزت الله محمدی معاون توسعه مدیریت،  منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره)‌ فریدونکنار از روند پروژه احداث ساختمان جدید اورژانس و بهسازی و توسعه بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، جلسه مشترک نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با پیمانکاران این پروژه برگزار شد و در خصوص الویت‌های کاری و پیگیری اقدامات ناتمام بحث و تبادل نظر وتصمیم‌گیری شد.

دکتر باقرزاده با اشاره به حادثه آتش سوزی اخیر در بیمارستان گفت : این حادثه بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد هزینه برداشته است که می‌شد این اعتبار را جای دیگری صرف کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا بخش سی تی اسکن این بیمارستان تا ۲۰ روز آینده راه اندازی شود و احداث ساختمان اورژانس نیز تا دو ماه آینده تکمیل گردد.

دکتر عزت الله محمدی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازسازی مرکز اورژانس، بخصوص سی تی اسکن و سونوگرافی این مرکز درمانی ارائه کرد و گفت: برای نصب دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی منتظر مجوز مرکز انرژی اتمی هستیم.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان اورژانس مطلوب است و برای تامین سی تی اسکن این بیمارستان قریب به ۲.۵ میلیارد هزینه شد.

این مسئول متذکر شد: بخشی از مطالبات پیمانکار پروژه آن شاءالله تا پایان ماه جاری پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر تعیین سیاستگذاری در زمینه مدیریت درآمد و هزینه در بیمارستان‌ها اعلام کرد؛ در این خصوص با ۴ بیمارستان به صورت پایلوت تفاهم‌نامه داخلی منعقد شد که بر اساس آن چشم انداز مالی این بيمارستان ‌ها تعریف شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این استراتژی، مدیران بیمارستان‌ها باید تلاش کنند تا علل ترازش منفی و یا زیان ده بودن مرکز درمانی خود را دریابند و در جهت رفع آن برنامه ریزی کنند.

گفتنی است در ادامه، باقرزاده نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر محمدی معاون توسعه مدیریت،  منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه از مرکز بهداشتی درمانی شهید بصیر شهرستان فریدونکنار بازدید کردند.

دکتر عزت الله محمدی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ساختمان مرکز بهداشتی درمانی بصیر  در ۸ طبقه در دست ساخت است؛ اظهار امیدواری کرد که فاز نخست این پروژه در ۴ طبقه اول این ساختمان، به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

مع‌الوصف، در کمتر از ۶۰ روز دیگر ۳ پروژه مهم درمانی در فریدونکنار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.