کد خبر : 16583
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
135 views

همزمان با سراسر کشور؛

فریاد «مرگ بر آمریکا» در دیار علویان طنین‌انداز شد

فریاد «مرگ بر آمریکا» در دیار علویان طنین‌انداز شد
خروش ملت قهرمان و همیشه در صحنه استان مازندران در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور و همگام و همزمان با سراسر جهان در شهرهای استان برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ بیش از ۴۰ روز از عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان‌ الأقصی» و بعد از آن جنایات رژیم صهیونیستی در کشت‌ و کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسیطینی با حمایت آمریکا برای جبران شکست خود می‌گذرد. روزانه شاهد خبرهای ناخوش از خون ریختن هم‌نوعانمان در غزه هستیم.

رژیم کودک‌کش روزانه با بمباران نقاط مختلف، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و خانه و کاشانه مردم و کشت و کشتار و مجروحیت هزاران نفر فشار می‌آورد تا مردم غزه را نابود و از سرزمین خود آواره کند، جنایتی که از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون بی‌سابقه بوده است.

سکوت مدعیانی همچون سازمان حقوق بشر در برابر این جنایات هولناک در حالی‌ است که احساسات مردم سراسر کشور ایران به ویژه مازندرانی‌ها جریحه‌دار شده و از آن زمان تاکنون در راهپیمایی‌ها و تجمعات مختلف مردمی، اعتراض خود را به گوش دنیا رسانده‌اند.

در همین زمینه، امروز نیز تجمع اعتراض‌آمیز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان مازندران در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

خروش ملت قهرمان و همیشه در صحنه استان مازندران در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور و همگام و همزمان با سراسر جهان در شهرهای استان برگزار شد.

حضور کودکانی و دخترانی که عروسک‌هایی در دست داشتند تا با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کنند، نوجوانان و جوانانی که به میدان آمدند تا فریاد مرگ بر رژیم کودک‌کش و مرگ بر آمریکا سردهند.

در ساری، این تجمع مردمی زودتر از ساعت مقرر ۱۰صبح، از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا برگزار و مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و سردادن شعارهای فریاد «مرگ بر رژیم کودک‌کش»، «مرگ بر آمریکا»، «الله اکبر»، «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا اسرائیل و انگلیس»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» برای سومین بار در دو ماه اخیر با ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت و همبستگی و خباثت‌ها و ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی و حامیانشان در غرب را محکوم کردند.

در پایان این مراسم راهپیمایان، پرچم رژیم صهیونیستی جنایتکار لگدمال و به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.