کد خبر : 16300
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
151 views

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه برای نسل جدید تبیین شود

جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه برای نسل جدید تبیین شود
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: برای مقابله با شرارت‌های جهانی و اپوزیسیون‌های داخلی، باید جبهه تبیین را تقویت کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛  سیدعلی سلیلی در همایش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار کرد: تمام تحولات اجتماعی پیوست اقتصادی دارد یعنی اگر در فضای کسب و کار و اشتغال تحول ایجاد شود، تحول اجتماعی نیز در کشور صورت خواهد گرقت.

وی با اشاره به اینکه تمامی قدرتمندان و ظالمان عالم به‌ویژه رژیم صهیونیست کودک‌کش به جدیدترین امکانات نظامی و سلاح‌های پیشرفته و مدرن مجهز هستند افزود: جبهه مقاومت دارای توانمندی‌های گوناگون در مسیر تبیین و روشنگری است و در حال حاضر، از هر زمان دیگری آماده‌تر و مجهزتر است.

سرپرست دفتر امور احتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: حمله رژیم غاصب بر علیه مردم مظلوم غزه و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع، با حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار انجام گرفته است.

سلیلی بیان کرد: بمنظور مقابله با شرارت‌های جهانی و اپوزیسیون‌های داخلی، باید در درون کشور جبهه تبیین را تقویت کنیم و چون جهان، با سرعت بسوی تحول جدیدی در حرکت است، باید آگاهی صحیحی را در نسل جدید ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.