کد خبر : 17125
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
124 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

لزوم هم‌افزایی خادمیاران رضوی با قرارگاه محله مهدوی

لزوم هم‌افزایی خادمیاران رضوی با قرارگاه محله مهدوی
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار هم‌افزایی بیشتر خادمیاران رضوی با قرارگاه محله مهدوی با محوریت امام جماعت مسجد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با محمداسماعیل امامزاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران و معاونین ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: اقدامات و خدماتی که در تراز نام مقدس خادمیاری امام هشتم (ع) است، قابل تقدیر است.

وی افزود: بدون شک همانطور که ظرفیت وجودی و معنویت امام معصوم (ع) بی‌نهایت است، ظرفیت هر تشکلی که با نام حضرت تشکیل شود، باید کامل استفاده شود.

محمدی‌لائینی با اشاره به وجود عمق این عنوان در دل و جان مردم که قابل باور نبود، تصریح کرد: در بحث ایجاد بستر و جذب، موفق عمل کردید هر چقدر که این اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر باشد آثار و برکاتش هم بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تشکل خادمیاران باید تقویت شود، چرا که هزینه ندارد اما بازدهی زیادی دارد، امروز نیازهای ما به معنویت‌افزایی در جامعه خیلی نیاز شدیدی است.

امام جمعه ساری گفت: امروز دنیای مادی غرب با ابزارهای قوی و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته علمی و هنری در حال تحمیل فرهنگ خود بر علیه جوامع است از این رو وجود چنین تشکل‌هایی از اولویت‌های زیادی برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: در رابطه با کانون‌های مساجد یک تشکیلات محله مهدوی یا قرارگاه مهدوی به وجود آمده که در راستای کشف مسائل منطقه و پیدا کردن راهکار تلاش می‌کند از این رو خادمیاران می‌توانند با هم‌افزایی با این تشکیلات با محور امام جماعت مسجد کار کنند.

وی عنوان کرد: نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر، تکرار، تبلیغات و تبیین موفقیت‌های این تشکل است.

محمدی‌لائینی تاکید کرد: تشویق مردم به وقف و اهدای آن به انجام مسائل فرهنگی و اجتماعی در راستای انجام خدمات خادمیاری بسیار لازم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: در ایران موقوفات منهای امام حسین (ع) موقوفات امام رضایی باید حرف اول را بزند چرا که در کشور ما مدفون هستند و از افتخارات مردم ما هستند، از این رو توقع می‌رود که مردم مازندران بیشترین موقوفات را در زمینه امام هشتم (ع) داشته باشند که نیاز به تشویقات و تبلیغات دارد.

این مسئول افزود: موقوفات هم صرفا به گونه‌ای نباشد که منحصر به یک زمان، مکان یا مصرف خاص باشد، همه نوع موقوفات در آن باشد و به نام امام هشتم باشد برای امنیت، دفاع، سلامت حل مسائل در حوزه‌های مختلف باشد که نیاز به مشورت دادن دارد، ابتکار خیلی چیز خوبی است و جاذبه دارد.

وی با اعلام اینکه همین طرح چایخانه ابتکار است، بیان کرد: در این طرح زیرسماور، استکان و نعلبکی سمبل هستند، با این بساط کارهای فرهنگی پهن می‌کنیم، که سوخت اصلی و جامدش اخلاص است، مجموعه کاملا صلواتی است و کار داوطلبانه و عشقی است.

محمدی‌لائینی در پایان گفت: امیدواریم شیاطینی که امروز در غزه جمع شدند را خداوند مایوس کرده و تیرشان را به خطا و سنگ بزند، کشتار غیرنظامیان بی‌دفاع هنر نیست البته در نبرد سخت و میدان نظامی برد با رزمندگان است، امید آنکه به سمت دنیایی که در آن غرب و اسرائیل نباشد برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.