کد خبر : 18128
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
135 views

دیدار دبیر دفاع شخصی ستاد کل نیروهای مسلح با فرماندار فراجا مازندران

دیدار دبیر دفاع شخصی ستاد کل نیروهای مسلح با فرماندار فراجا مازندران
طاهرخانی دبیر دفاع شخصی ستاد کل نیروهای مسلح،سرهنگ اکبری مسئول تربیت بدنی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و اکبری نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا، با سردار مفخمی شهرستانی فرمانده فراجا دیدار و گفتگو کردند .


به گزارش تیتر شمال؛  استاد احمد طاهر خانی مدرس ممتاز و دبیر دفاع شخصی ستاد کل نیروهای مسلح و سرهنگ اکبری مسئول تربیت بدنی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و استاد مسلم اکبری با سردار مفخمی شهرستانی فرمانده محترم فراجا دیدار و گفتگو کردند .
توضیحات درمورد هدف از برگزاری اولین دوره یکسان‌سازی مربیان و داوران نیروهای مسلح مازندران در ساری تبادل نظر گردیده است.
طاهر خانی در این دیدار در خصوص برگزاری نخستین دوره یکسان سازی دفاع شخصی نیروهای مسلح به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران به بیان توضیحات پرداخت.
وی، محل برگزاری این دوره را مجموعه ورزشی چند منظوره لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا استان مازندران عنوان کرد و گفت: این دوره بمنظور بالابردن سطح ارتقای مربیان، داوران و نیز مسابقات در پیشرفت دفاع شخصی پایوران در روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار گردید.
اکبری نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا، خاطرنشان کرد: این دوره با محوریت اولین مربی دفاع شخصی شهید مدافع حرم نیروهای مسلح سیدجواد اسدی، دوره یکسان سازی مربیگری و داوری دفاع شخصی و در بخش آقایان با مشارکت هیات دفاع شخصی پایوران و بسیجیان سپاه کربلا، هیات دفاع شخصی فراجا و هیات دفاع شخصی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به میزبانی مرکز مازندران برگزار گردید طاهر خانی تصریح کرد: هدف از این دیدار برای اطلاع رسانی به تمامی مسئولان تربیت بدنی و مربیان دفاع شخصی فراجا و در یگان‌های تحت امر است تا ضمن ترغیب و تشویق حضور آنان را در دوره یکسان سازی فراهم آورید.
همچنین از حضور استاد طاهرخانی مدرس ممتاز نیروهای مسلح و فدراسیون جودو در این دوره خبر داد و گفت: طبق تبادل نظر انجام شده طبق دستور فرماندهی محترم فراجا استان مازندران مقرر شد تا برای قبل سال یک دوره یکسان سازی مشترک و برای سال آینده به میزبانی فراجا، یک دوره مربیگری و داوری مشترک میان مربیان سپاه، فراجا و ارتش برگزار شود.
نماینده دفاع شخصی بسیج و پایور سپاه کربلا، یکی دیگر از دستاوردهای این نشست را پویاتر شدن  دفاع شخصی نیروهای مسلح در تمامی یگان های تحت امر فراجا ، بسیج و سپاه عنوان کرد.
انتهای خبر/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.