کد خبر : 17221
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
42 views

امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه:

مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری است

مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری است
امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری، مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: باید زمینه برای مشارکت جریان‌های مختلف سیاسی و گروه‌ها در انتخابات فراهم شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: ۷۷روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و فلسطین می گذرد و نیروهای فلسطین با قدرت در مقابل آنها ایستادگی می کنند.

وی بیان کرد: شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی ابهتی در جهان ایجاد کرده بود که نیروهای حماس این قدرت را شکست.

امام جمعه موقت ساری گفت: اکنون بیشتر از یک میلیارد مسلمان جهان، چشم انتظار این جنگ هستند و به خواست خدا پیروزی فلسطین نزدیک است.

این مسئول مهاجرت معکوس را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بیان کرده گفت امیدواریم که با کمک کشورهای اسلامی جلوی ظلم و جنایت رژیم صهیونیست و قربانی شدن مردم مظلوم غزه گرفته شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی ابهتی را برای این رژیم در دنیا ایجاد کرده بود افزود: عملیات طوفان الاقصی این افسانه شکست‌ناپذیری را فروپاشید.

حسینی‌کارنامی ادامه داد: به پاس رشادت‌های شهدا و ایثارگران اکنون کشور با اقتدار و صلابت در جهان خودنمایی می‌کند و همگان مدیون این رشادت‌ها و صبوری خانواده آنان هستیم.

وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی با بیان اینکه زمان و مکان نماز جمعه بهترین فرصت برای استجابت دعا است، خواستار بهره‌گیری از فیوضات این روز و فریضه عبادی و سیاسی شد.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت و تسلیت وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت ام البنین سلام الله ادامه داد: سالروز وفات این بانوی بزرگ به حق به عنوان سالروز تجلیل از مادران شهید نامگذاری شده است.

حسینی‌کارنامی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار شهادت در جامعه تاکید کردو گفت: ما مدیون شهیدان و خانواده‌های آنان هستیم و باید این ایثارگری‌ها را ارج نهیم.

امام جمعه موقت ساری مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: باید زمینه برای مشارکت جریان‌های مختلف سیاسی و گروه‌ها در انتخابات فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.