کد خبر : 18580
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
124 views

رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان مازندران خبر داد:

تکیه احمد گواری بر کرسی ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور

تکیه احمد گواری بر کرسی ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور
رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان مازندران گفت: احمد گواری با کسب آرای اعضای مجمع فدراسیون آمادگی جسمانی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی کشور انتخاب شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: احمد گواری با کسب آرای اعضای مجمع فدراسیون آمادگی جسمانی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی کشور انتخاب شد.وی افزود: مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای این مجمع و به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان برگزار شد که در این مجمع مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته و احمد نامنی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز حضور داشتند.

رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان مازندران با اشاره به اینکه احمد گواری، عباسعلی اکبری، فاطمه ابوالقاسمی، نادر وادی‌خیل و محمدرسول خدادادی ۵ کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست ثبت‌نام کردند؛ خاطرنشان کرد: در نهایت ۳ کاندیدا تأیید صلاحیت شدند که از بین ۳ کاندیدا، عباسعلی اکبری در این مجمع غایب بود که این غیبت به منزله انصراف قلمداد شد و انتخابات با حضور احمد گواری و فاطمه ابوالقاسمی برگزار شد.

اکبری تصریح کرد: اعضای حاضر در این مجمع ۵۳ نفر بودند که در پایان رأی گیری و از میان ۵۳ رأی مأخوذه احمد گواری با ۵۰ رأی رییس فدراسیون آمادگی جسمانی شد.

وی ادامه داد: در پایان رأی گیری برای انتخاب اعضای هیأت رییسه فدراسیون این مجمع انتخاباتی همچینین، ایمان متقیان نژاد با ۴۷ رأی به عنوان نایب رییس دوم، ندا مطلبی با ۵۳ رأی به عنوان نایب رییس اول، مهناز احمدی با ۵۳ رأی به عنوان خزانه دار، ولی الله صالح نیا با ۵۲ رأی به عنوان کارشناس خبره و مریم آقا سید عزیزاله با ۴۷ رأی به عنوان کارشناس خبره، انتخاب و معرفی شدند.

رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان مازندران در ادامه این رخداد، با صدور پیامی انتخاب احمد گواری به‌عنوان رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

جناب آقاي دكتر احمد گواري ریاست محترم فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی ج.ا.ا
انتخاب شايسته ي شما در مجمع انتخاباتي فدراسيون آمادگي جسماني به سکانداری ورزش و سلمت کشور،
كه بي شك ناشي از حسن اعتماد و ظن اعضاي مجمع و به ويژه هيات آمادگي جسمانی استان مازندران به تدبير نامه و مديريت جامع حضرتعالی بوده است را خدمت شما و خانواده بزرگ آمادگي جسماني ايران تبريك و تهنيت عرض نموده و اميد است تحت لواي مديريت مدبرانه شما با استفاده از تمامي ظرفيتهاي ورزشي كشور و استان پيشرو مازندران، اقدامات اساسي را در راستای پیشبرد اهداف که همانا توسعه ی سلامت عمومی است به منصه ظهور و بروز رسانیم .

بی شک استان هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان مازندران با بهره گیری از سخت افزارها و نرم افزارهای مدیریت ورزشی، نهایت تلاش را در توسعه ی ورزشهای آمادگی جسمانی در جامع هدف با همکاری تمامی نهادهای کفیل هیات آمادگی جسمانی استان به کار خواهد بست.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.