کد خبر : 18201
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
133 views

امام جمعه موقت ساری:

داوطلبان مجلس وعده‌های غیرعملی ندهند

داوطلبان مجلس وعده‌های غیرعملی ندهند
امام جمعه موقت ساری خطاب به داوطلبان مجلس شورای اسلامی گفت: در تبلیغات با وعده‌های اسلامی و به دور از انگ زدن فعالیت کنند چرا که دشمن برای مجلس خبرگان رهبری خیلی حساب باز کرده است تا این مجلس در مسیر قانون و امام قرار نگیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام سیدحسین شفیعی‌دارابی در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود: انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و در آستانه برگزاری این حماسه پرشور و شعوری هستیم.

وی ادامه داد: همه باید خود را مقید به رای دادن بدانند تا نمایندگان با آرای بالا به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

امام جمعه موقت ساری افزود: دشمن برای مجلس خبرگان رهبری خیلی حساب باز کرده است تا این مجلس در مسیر قانون و امام قرار نگیرد.

شفیعی‌دارابی ادامه داد: انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر عرصه‌های مهم پیش رو است و شرکت در انتخابات ادای وظیفه شرعی و ندای رهبری و افزایش قدرت نظام است.

این مسئول با تاکید بر انتخاب درست داوطلبان گفت: باید به حرف و وعده های این افراد توجه و آنها را بررسی کرد.

امام جمعه موقت ساری خطاب به داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در تبلیغات با وعده‌های اسلامی و به دور از انگ زدن فعالیت کنند.

شفیعی‌دارابی اظهار کرد: حماسه ۲۲بهمن را پشت سر گذاشتیم دشمن خیلی هزینه کرد تا این روز خلوت و بدون حضور مردم برگزار شود.

امام جمعه موقت ساری گفت: مردم ایران نشان دادند که ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدا هستند و رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کردند که مردم همچون سال‌های گذشته حضور خواهند یافت.

وی خطاب به مسئولان افزود: مسئولان قدر این مردم را بدانید و به آنها بدهکاریم و با وجود مشکلات و انتقادات به صحنه آمدند و دست رد به نغمه شوم وابستگان استکبار جهانی زدند.

شفیعی‌دارابی گفت: سپاه در حوزه دفاعی و نظامی در منطقه و جهان حرف اول را می‌زند و دشمن هم حیران از این قدرت نیروی سپاه است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.