کد خبر : 17686
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
136 views

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

فاز دوم کنارگذر عباس‌آباد تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

فاز دوم کنارگذر عباس‌آباد تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه امیدوار هستیم که فاز دوم بتواند تا دو ماه آینده و قبل از تعطیلات نوروز به بهره‌برداری برسد؛ گفت: با توجه به اینکه انجام این پروژه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است، حتما کمک خواهیم کرد تا کنارگذر عباس آباد نیز به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر منظور در حاشیه بازدید از رینگ کمربندی شهرستان عباس آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تمامی شهرهایی که ما امروز بازدید کردیم در کنارگذرهایی که در حال انجام است جزو ابتکارات مهمی است که کمک می‌کند که مردم ما به این شهرها سفر می‌کنند بتوانند به راحتی و بدون اینکه درگیر ترافیک شوند، مسیر خود را طی کنند.

وی افزود: مسیری را که ما امروز بازدید کردیم تا به این لحظه، دو قطعا مهم آن انجام شده و قطعه سوم آن باقیمانده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه  کشور، خاطرنشان کرد: با این استملاکی که اخیرا صورت گرفته است امیدوار هستیم که فاز دوم بتواند تا دو ماه آینده و قبل از تعطیلات نوروز به بهره‌برداری برسد.

منظور تصریح کرد: برای قطعه سوم هم حتما کمک خواهیم کرد خود شهردار از محل منابع داخلی در حال انجام پروژه است ؛ اما ما نیز از محل بودجه عمومی با توجه به اینکه انجام این پروژه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است، حتما کمک خواهیم کرد تا کنارگذر عباس آباد نیز به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.