کد خبر : 18717
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
122 views

فرماندار ساری در نشست شورای اداری مطرح کرد:

بهره‌برداری از ۵۲۲ پروژه در سال‌جاری تا تدوین نقشه راه سال ۱۴۰۳ شهرستان ساری

بهره‌برداری از ۵۲۲ پروژه در سال‌جاری تا تدوین نقشه راه سال ۱۴۰۳ شهرستان ساری
فرماندار ساری با اشاره به اینکه در سال جاری ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری به بهره‌برداری رسید؛ گفت: نقشه راه سال ۱۴۰۳ ساری آماده و تدوین شده است.


به گزارش تیترشمال؛ محمدعلی نوبخت صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ساری اظهار کرد: در سال جاری ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری به بهره‌برداری رسید که برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته ۱۰۰ روستای شهرستان ساری آسفالت شده است.

فرماندار ساری تصریح کرد: تعهد ما در سال جاری ایجاد ۸ هزار اشتغال بود که تاکنون ۱۰ هزار شغل در شهرستان ساری ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقشه راه سال ۱۴۰۳ ساری آماده و تدوین شده است، افزود: به مدیران شهرستان‌ها، بخشداران و دهیاران تأکید می‌کنیم که هر فصل باید یک پروژه به سرانجام برسد.

نوبخت ادامه داد: دنبال حاشیه نیستیم و برای توسعه ساری با همه جریان‌ها و گروه‌ها تعامل داریم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه در سال آینده شاهد حضور مدیران ساروی در مجموعه استانی و کشوری باشیم، تصریح کرد: ساری باید در حوزه منابع انسانی سرآمد باشد.

نوبخت احیای واحدهای راکد را در اولویت برنامه‌های سال آینده اعلام کرد و ادامه داد: مسیر اصلی همه مسئولان، توسعه مرکز استان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با پیگیری صورت گرفته ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری برای پروژه‌ها هزینه شده است.

فرماندار ساری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی حق ندارند شکایت از یکدیگر را به دستگاه قضایی ببرند در هر مسئله اگر به توافق نرسیدند باید در فرمانداری حل و فصل شود.

نوبخت با اشاره به اینکه همه تلاش کنیم رضایت مردم را جلب کنیم، گفت: در شب عید دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و تلاش بهترین خدمت را به مردم داشته باشند و کنترل و نظارت بازار تشدید می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.