کد خبر : 17775
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
139 views

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرهای مازندران

توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرهای مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توزیع عادلانه امتیازات ورزشی و حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان، اظهار کرد: امروز روز میلاد جواد الائمه جوان‌ترین اما مقلب به جود و بخشش و خداترس است که جای تبریک دارد.

وی ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی (ع) روز مرد و پدر، افزود: به‌نظرم معدل سلامت در میان جامعه ورزشکاران بیشتر از سایر طیف‌هاست و باید هم باشد، در این صورت معدل تعقل و عقلانیت نیز بیشتر خواهد بود چرا که گفته شده عقل سالم در بدن سالم است.

محمدی لائینی جامعه ورزشکاران را الگوی همگان دانست و تصریح کرد: یکی از بهترین جاهایی که می‌توانیم ثلث ارث را مصرف کنیم تهیه یک زمین یا امکانات ورزشی است که امروز از لازم‌ترین مسائل بوده و یک عبادت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: جامعه ورزشکاران مازندران به‌ویژه از یک سطح و تراز ارزشی بالاتری برخوردار هستند، گفت: ما اینجا به اندازه ۱۷ استان قهرمان داریم، هم در حوزه قهرمانی ورزشی و هم قهرمانی ارزشی، بیش از ۲۰ قهرمان ما از مسابقه با رژیم آدم‌کش صهیونیست جنایت‌کار خودداری کردند و حاضر شدند در حوزه ورزش تنزلی داشته باشند تا در حوزه ارزش نام‌آوری و مدال‌آوری داشته باشند.

امام جمعه ساری ادامه داد: باید مسئولان و خیرین به جامعه بانوان در کنار آقایان توجه داشته باشند، قسمت جانبازان هم افتخارات خوبی را در حوزه ورزش برای ما آفریده است.

این مسئول تاکید کرد: از مازندران باید وزیر کشاورزی و وزیر ورزش انتخاب کنند چرا که در هر دو بخش قطب هستیم، حال که وزیر نداریم باید به استعدادهای درخشان استان توجه داشته باشند.

وی خواستار توزیع عادلانه امتیازات، حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد و گفت: دستگاه‌ها سهم یک درصدی اعتبارات عمرانی ورزشی را فراموش نکنند، جذب قهرمانان ملی باید مورد تاکید جدی باشد، تجهیزات ورزشی قهرمانان حتما تامین شود و بیمه اجتماعی مربیان ورزشی مورد توجه قرار بگیرد.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: در دولت رئیسی بسیاری از طلب‌های ناجیان غریق تسویه شد اما باید بیشتر توجه شود، حامیان مالی تیم‌های ورزشی در لیگ کشور، استان و شهرستان ها باید همت بیشتری داشته باشند و دفاتر هیات‌های ورزشی جامعه خیرین باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همکاری همه نهادها و ادارات با این جامعه فرهیخته، فداکار، باهمت، ارزشمدار و قهرمان ضرورت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.